Kos deg på leir.Eg våkna klokka 5 og alarm står på 6.30Må vaska trusene mine, då eg har få igjen. Og må kjøpe nye seinere
Må stryke speiderskjorter og. Og pakke siste rest
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kos deg på leir.Eg våkna klokka 5 og alarm står på 6.30Må vaska trusene mine, då eg har få igjen. Og må kjøpe nye seinere
Må stryke speiderskjorter og. Og pakke siste rest
![]()
Er det mye?Dukket plutselig opp penger på kontoen min i dag. Aner ikke hvor de er fra, men jeg tar da imot jeg![]()
Ville undersøkt litt ja, dumt å ha brukt opp penger en må betale tilbakeEr det mye?
Kanskje ringe banken på mandag i tilfelle deter penger som har kommet feil
Jeg pleier å kjøpe markører i mengder fra ebayLyst på flere maskemarkører jeg
Får aldri kok av det ^^
Jeg føler at jeg trenger noen litt større til de store pinnene mine. Og så trenger jeg en ny strikkepinne![]()
Ja det må prøves! Elsker StorytelSkal jeg gå ut av senga og hente lommeboka for å finne kortet mitt for å fullføre min bestilling av en mnd gratis storytel?
Da kommer jeg til å kjenne at rommet stinker hvitløk igjen når jeg kommer tilbake, men skulle ha testet konseptet... Og nå er det en mnd til jeg skal på jobb igjen så en mnd gratis test som de reklamerer med på fb passer meg fint.
Jeg ser ikke for meg å bruke det i hverdagen, men vi får se. Det skal brukes rimelig mye for ar jeg skal beholde det, det er ikke billig synes jegJa det må prøves! Elsker Storytelhar hatt det i over 2 år nå! vi bruker det mye
Blæ
Mannen spiste vårruller til middag alene i går kveld, vi andre hadde jo spist hos mine foreldre.
Kjente når vi la oss at de var fulle av hvitløk.
Sto opp og hjalp yngste på badet før jeg krabba til sengs igjen. Hele rommet stinker hvitløk.

Her hører jeg av og til når jeg rydder, hører på bussen på vei til jobb, jobber borte fra hjemmet og hører da ofte!Jeg ser ikke for meg å bruke det i hverdagen, men vi får se. Det skal brukes rimelig mye for ar jeg skal beholde det, det er ikke billig synes jeg
(min erfaring med lydbøker er å låne på biblioteket før ferien)
Prøv søtpotet grateng med masse hvitløk i også. Nam!
Dukket plutselig opp penger på kontoen min i dag. Aner ikke hvor de er fra, men jeg tar da imot jeg![]()

Det er ikke en teknisk gjennomførbar mulighet.Deilig
Hadde lagt meg på gjesterommet, orker ikke sånne lukter![]()
Jeg hører radio i bilen eller har det stille, det er ikke så lenge uansett. Men det er til biltur nå i sommer jeg skal ha det. For ungene. Jeg lytter ikke til bøker. Jeg leser i så fall og helst på norsk men blitt mye mindre lesing de siste åreneHer hører jeg av og til når jeg rydder, hører på bussen på vei til jobb, jobber borte fra hjemmet og hører da ofte!
Alle barna hører enten på Storytel eller Fabel før leggetid! gjerne også hvis vi kjører lange turer
har altid noe lastet ned til offline
Hvad slags bøker liker du? jeg hører en del på engelske bøker
Det er ikke en teknisk gjennomførbar mulighet.
Jeg kunne stått opp alternativt.
Jeg hører radio i bilen eller har det stille, det er ikke så lenge uansett. Men det er til biltur nå i sommer jeg skal ha det. For ungene. Jeg lytter ikke til bøker. Jeg leser i så fall og helst på norsk men blitt mye mindre lesing de siste årene
De to eldste er med på sommerles så å høre lydbøker kommer fint inn derBarna blir sikkert happyher gjorde det underverker med språk og ordforråd å høre mye på lydbøker
![]()
Jupp6 dager i strekk?![]()