Junitråden!

Ringte i dag, og legen ringte meg tilbake. Den er dobbelt styrke, så hun kan ta en halv pose i stedet for en, sa han, jeg gjorde det sånn for det er billigere for dere (og han dobbeltsjekka at vi ikke kan få det på blå resept for de er bare ved kreft eller andre sånne årsaer, to år forstoppa er i seg selv ikke nok) Hjelper liksom ikke, sa jeg hun liker den ikke. Det er kke vår lege dette, for hadde fri, så en annen lege ordnet resept.

Han skrev ut junior i stedet til henne da, så jeg får hente ut junior til henne

Vi kan jo selvsagt forsøke å finne et eller annet hun kan klare å like smaken av sitron/lime-movicol i da, for vi har jo altså 98 poser liggende da. Mamma mener farmor kanskje bruker dem så i så fall er det mulig hun kan få overta dem. Vi har heldigvis økonomi til en god hundrelapp for 15 dager med medisin.
Den Movicolen er grusom på smak, så skjønner henne godt:P vi har ikke klart å finne noe som overdøver den smaken...

Nja

tidlig på plass på jobb, fikk derved avslutte tidlig pr hente ungene, men ga mamma et forvarsel om at jeg snart var ferdig, også var jeg der ikek før nesten en halvtme senere, og ble møtt av tre sure unger som var "lei av å vente på meg" s jeg fikk ikke snakket eller hørt hvordan det ar gått eller noe, og bare dro hjem og stemmingen trengte turen på å komme seg. Jeg var trøtt som ei strømpe og sovna etter middag, har gjort lite i huset og det kunne trengtes en real innsats, mannen nekter å komme med innspill på hva han ønsker seg til bursdagen på søndag, og heller kke avkare om "du og jeg reiser bort sammen ei helg" kan være fra "ham til meg og meg til ham" gave, eller om jeg ikke bare skal hjelpe ungene finne, men faktisk finne noe selv også. Ungenes forslag i bilen gikk på skjorte, ikke skorte for det får han altid, klokke, playdoh, godteri eller bukse...

Jeg er også litt på "ikke skjorte, for det får han alltid" i tillegg til "for jeg vet hva han får av mine foreldre..." men er rimelig blank på ideer.

Og mobilen er tom for strøm, og jeg likeså, så jeg legger meg snart :p
En reise sammen bort helg høres jo ut som en fantastisk gave til hverandre❤️

En reise sammen bort helg høres jo ut som en fantastisk gave til hverandre❤️
Ja, om jeg bare fikk ham opp av stress-bobla nok til å si ja så! Han har jo søren meg snakket om å ta oss en tur til høsten. Kan vi ikke sikre at det skjer ved å "offentliggjøre" at det er vår gave til hverandre da? Så øker det sjansen for at det skjer i år, og ikke om 7 år...

Den Movicolen er grusom på smak, så skjønner henne godt:p vi har ikke klart å finne noe som overdøver den smaken...
Nei. Det er akkurat det. Derfor drikker hun junior i appelsinjus. Den er jo egentlig "smakløs" men gjør seg ikke helt i vann likevel....

God ettermiddag alle sammen.
2 dager igjen til ferie :)

De tar vannet her kl 23.00, så selvfølgelig stresser jeg :P
Må huske å bli ferdig med oppvaskmaskin og vaskemaskin, samt trening og påfølgende dusjing. Egentlig bør jeg lage en flaske med vann bare sånn i tilfelle. God grunn til å legge seg i rett tid sånn egentlig :P

De tar vannet her kl 23.00, så selvfølgelig stresser jeg :p
Må huske å bli ferdig med oppvaskmaskin og vaskemaskin, samt trening og påfølgende dusjing. Egentlig bør jeg lage en flaske med vann bare sånn i tilfelle. God grunn til å legge seg i rett tid sånn egentlig :p
Høres ut som en god grunn til å legge seg tidlig, ja.
Hvor lenge skal det bli borte?

Back
Topp