Junitråden!

Nja

tidlig på plass på jobb, fikk derved avslutte tidlig pr hente ungene, men ga mamma et forvarsel om at jeg snart var ferdig, også var jeg der ikek før nesten en halvtme senere, og ble møtt av tre sure unger som var "lei av å vente på meg" s jeg fikk ikke snakket eller hørt hvordan det ar gått eller noe, og bare dro hjem og stemmingen trengte turen på å komme seg. Jeg var trøtt som ei strømpe og sovna etter middag, har gjort lite i huset og det kunne trengtes en real innsats, mannen nekter å komme med innspill på hva han ønsker seg til bursdagen på søndag, og heller kke avkare om "du og jeg reiser bort sammen ei helg" kan være fra "ham til meg og meg til ham" gave, eller om jeg ikke bare skal hjelpe ungene finne, men faktisk finne noe selv også. Ungenes forslag i bilen gikk på skjorte, ikke skorte for det får han altid, klokke, playdoh, godteri eller bukse...

Jeg er også litt på "ikke skjorte, for det får han alltid" i tillegg til "for jeg vet hva han får av mine foreldre..." men er rimelig blank på ideer.

Og mobilen er tom for strøm, og jeg likeså, så jeg legger meg snart :p

Min fikk ny laptop sist (35 år) Har fått klokke, pysjamas, skjorte og diverse før :)
Nå planlegger jeg å overraske han med en helgetur kanskje

Vel mente uten andre familier
Haha vel en liten ferie alene høres likevel fristende ut ik sant ;)
Vi er altid hos familie så å si...I år vil jeg gjerne være litt “bare oss” men vet ikke om vi får det til! må da “dra på ferie” mens vi er på ferie

Haha vel en liten ferie alene høres likevel fristende ut ik sant ;)
Vi er altid hos familie så å si...I år vil jeg gjerne være litt “bare oss” men vet ikke om vi får det til! må da “dra på ferie” mens vi er på ferie
Jeg er sv de som ikke synes det så høres så fristende ut faktisk
Pleier å være mye med familie vi også

Jeg er sv de som ikke synes det så høres så fristende ut faktisk
Pleier å være mye med familie vi også
Nå bor vi laaaangt fra alle i familien og har aldri noe avlasting, altid bare vært oss og ungerne opp i gjennom mange år tror det har noe å si for min del i hvertfall. Vi har det bra sammen da ❤️ og det er selvvalgt å bo her vi bor :)

Nå bor vi laaaangt fra alle i familien og har aldri noe avlasting, altid bare vært oss og ungerne opp i gjennom mange år tror det har noe å si for min del i hvertfall. Vi har det bra sammen da ❤️ og det er selvvalgt å bo her vi bor :)
Bor langt unna min familie ogsp så derfor ferien ofte er der men ingen avlastning i hverdagen her heller.

Min fikk ny laptop sist (35 år) Har fått klokke, pysjamas, skjorte og diverse før :)
Nå planlegger jeg å overraske han med en helgetur kanskje
Min fikk bunad når han ble 35, og planen min er en helgetur meg og ham fra oss til oss på en måte, men jeg må få ham med på det.

Veldig kjedelig, men nå er dagen igang. Ungene var mer eller mindre stått opp med feil fot alle mann, og jeg også, og det ble ikke sånn superhyggelig, men vi snudde det og alt ble bedre. Jeg har vondt i halsen og vondt i magen, smatt på et bind just in case, ikke for halsen altså. Jeg har jo ikke egentlig syklus (hormonspiral) men det hender jeg blør bittelitt sånn en dag, men uten mønster så jeg vet ikke når, men sånn vondt kan betyr det. Så just in case.

Kakao og ristet brød ed syltetøy til frokost så må vel dagen bli bra.

45 minutter til lunsj og jeg holder på å "sulte i hjæl"...

Fikk sove veldig lenge i dag. Veldig avbrutt søvn, men godt likevel.

Back
Topp