Nyt solaGod morgen jenter.
Håper dere skal nyte dagen!
Her blir det kaffe i sola så fort legevisitt og fysio er over![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nyt solaGod morgen jenter.
Håper dere skal nyte dagen!
Her blir det kaffe i sola så fort legevisitt og fysio er over![]()
Snart ferdig på barneskolen herSiste uke på skolen for eldste. Jeg kan ikke fatte at hun snart er ferdig i første klasse!!! Hvor ble tiden av???
Ja å det er min menig![]()
Siste uke på skolen for eldste. Jeg kan ikke fatte at hun snart er ferdig i første klasse!!! Hvor ble tiden av???

Snart ferdig med 2. og 6. trinn herSnart ferdig med 1 og 3 trinn her![]()
Snart ferdig med 2. og 6. trinn her

God kveldhva gjør dere på i kveld da?
God kveldhva gjør dere på i kveld da?
Alt for fort, har heldigvis også en på 4 som er "babyen" min, og som har 2 år igjen i barnehagenTida går så fort![]()
Absolutt ingenting, tror jeg....God kveldhva gjør dere på i kveld da?
Alt for fort, har heldigvis også en på 4 som er "babyen" min, og som har 2 år igjen i barnehagen
Babyen min er tre og har også to år igjen i bhg... Hun blir jo fire i år og er 3,5 sånnsettAlt for fort, har heldigvis også en på 4 som er "babyen" min, og som har 2 år igjen i barnehagen
Igang med kveldmat og deretter legging av 1 og 2 og 3 her. Også må jeg tømme oppvaskmaskinen og ta av bordet etter middag (den sto på, derav at det står på vent) og vaske opp litt. Prøve meg på å få igang flylady-rutinene mine igjen...Venter på at det blir leggetid for ungene. Lyst til å slappe av, jeg er veldig sliten i hodet, men jeg må vel gjøre noe produktivt.
Hva med deg?
Jeg har akkurat lagt yngste . Så nå slapper jeg litt av før jeg skal på trening litt senereVenter på at det blir leggetid for ungene. Lyst til å slappe av, jeg er veldig sliten i hodet, men jeg må vel gjøre noe produktivt.
Hva med deg?
Åh deilig. Greit å utnytte slikt til avslappingSlappe av, før unger er tilbake i morgen![]()
Deilig det ogsåAbsolutt ingenting, tror jeg....
Veldig deilig, men ikke helt sikker på om jeg vet hvordan jeg gjør detDeilig det også![]()
Det må manDet er greitLoven må alle forholde seg til.