De mistenker prolaps i korsryggen. Så mulig mr imorgen.
Det har eg hatt flere av. Det er vondt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja korsryggen har vært vond hele veien. Så er det prolaps så påvirker det nå også beinet mitt. Som har mistet en del muskelmasse. Så uansett hva det er blir det opptrening fremover.Det har eg hatt flere av. Det er vondt.
Ja korsryggen har vært vond hele veien. Så er det prolaps så påvirker det nå også beinet mitt. Som har mistet en del muskelmasse. Så uansett hva det er blir det opptrening fremover.
Fort gjort.Jeg ble så frustrert tidligere i dag. Åså på fitbiten min, og jeg sto fast på 2000 + skritt. Jeg var veldig inaktiv tidligere, så det var å forvente at det skulle være lavt, men jeg trodde jo at det skulle gå litt fortere framover da.... Joda, jeg drev og så på kaloriforbruket jeg..... Skrittene gikk opp jevnt og trutt ^^
Bra herGod kveld/natt.
Håper alle har hatt en god helg!
God kveld og god natt til deg, dine og resten her inne.God kveld/natt.
Med vivifit, mener du en Garmin, jeg har ingen problemer med minFort gjort.
Jeg hsr vel irritert meg over at min (ikke fitbit da, vivofit) sto dønn stille. I et minutt.... Aka... Klokka.
Det går som vanlig. Snart 5 måneder på sykehus. Men ser ut til at vi snart skal få være litt hjemme.Bra her
Hvordan går det med dere?
God kveld og god natt til deg, dine og resten her inne.
Som vanlig har jeg først til til å komme innom når jeg må til å legge meg![]()
Garmin ja, og det var ingen reelle problemer. Skittene bare endret seg ikke.... For jeg så på klokkaMed vivifit, mener du en Garmin, jeg har ingen problemer med min![]()
Ja å dq har de like stor rett til støtteReagere på at det ikkje far inni bildet i hele tatt. Skjønner dei ønsker barn og kanskje ikkje har partner.
Var ganske varmt men ikke så varmt som det ble meldtSer ikke så varmt ut, men det er kanskje det ?
Ble ikke mye regnHåper dere får en fin dag. Og at yr har mer rett enn storm (overskyet eller regn)
Håper det ble bedre utover dagenVåknet med skikkelig stiv nakke. Føler meg ikke akkurat helt på topp. Ligger i senga, og mannen sover enda. Det er bra, for vi sovnet ikke før nærmere 2 i natt.
Så herligHer koser vi oss i babyboblen. Mye avslapping og kos med nydelige Frøkna vår.
Fort gjort.
Jeg hsr vel irritert meg over at min (ikke fitbit da, vivofit) sto dønn stille. I et minutt.... Aka... Klokka.
Herlig 
God kveld/natt.
Håper det ble bedre utover dagen