Og veldig betryggende for oss foreldre som har barn som er så store at de ikke er med oss hele tidenUtrolig bra!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Og veldig betryggende for oss foreldre som har barn som er så store at de ikke er med oss hele tidenUtrolig bra!
Tusen takkDet er en god følelsebegge deler på bildet var fint, men likte toppen veldig godt
hvor har du handlet?
Er ikke meldt så alt for ille i morgen.God kveldvi er klare for tusenfryd i morgen og håper ikke det blir en våt dag
Ja jeg så detEr ikke meldt så alt for ille i morgen.
For et par dager siden var det meldt en del regn i morgen men værmeldingen har endret mening.
I dag var det egentlig litt for varmt
TakkSå fin!!![]()
Bor dere forresten på Østlandet?God kveldvi er klare for tusenfryd i morgen og håper ikke det blir en våt dag
Det gjør viBor dere forresten på Østlandet?
(Fortsetter samtalen fra den andre tråden)
Har vært borti verre, men var litt for varmtJa jeg så detmen litt regn stopper ikke oss
var det lange køer i dag?
Ja det kan jeg skjønne ! Vært veldig varmt i dagHar vært borti verre, men var litt for varmt
Men da skulle det være fult mulig selv om vi ikke er på TF i morgen.Det gjør vi![]()
Måtte dra en time tidligere enn planlagt siden eldste begynte å få problemerJa det kan jeg skjønne ! Vært veldig varmt i dag
Hvilken del vi bor i ?Men da skulle det være fult mulig selv om vi ikke er på TF i morgen.
Hvilken del, Follo, Romerike Asker og Bærum eller Oslo?
Uff ja det er ikke bare bare med varmenMåtte dra en time tidligere enn planlagt siden eldste begynte å få problemer
Jepp, det falt vist ut et ord.Hvilken del vi bor i ?
Ikke så farlig om vi må dra tidlig, har årskort så vi kan komme tilbake senere..Uff ja det er ikke bare bare med varmen
Bor i Larvik viJepp, det falt vist ut et ord.
Vi bor på Romerike, men jobber i Oslo
Aha, det stemmer det, ikke så langt fra RonjaRBor i Larvik vi![]()
Ja stemmerAha, det stemmer det, ikke så langt fra RonjaR![]()
Så da kan dere to rotte dere sammen og og baksnakke oss andre her inneJa stemmer![]()