På vei til Sunnmøre i dåpPå vei til Spania??![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
På vei til Sunnmøre i dåpPå vei til Spania??![]()
Tåler mye jeg også, men noen ganger må jeg lukke øyaEg syns ikkje slikt er ekkelt![]()
Det var jo ikke så galtDet ble litt lang dag men ikke så ille, du kommer kanskje til det. Jeg tror jeg dro i femtiden eller noe sånn.
Jeg gidder ikke prøve denne måneden jegSyns det er så utrolig vanskelig å finne på tråder!!!!!!!!!
Masse god bedringBihulene krangler igjen, så får skallebank av ingenting nå![]()
Tåler mye jeg også, men noen ganger må jeg lukke øya![]()
OkeiVar på vei hjem, er kommet hjem nå![]()
JaPrøv å nyte litt alenetid![]()
Det blir strålende!!Mine kommer på torsdag og skatten er vel også like rundt hjørnet da og så starter jeg ferie 29. Og det blir bra!
Nei, vel.runst halv seks kanskje. Tror jeg var hjemme i sekstiden. Så ikke så ille. Bare at jeg med mine 90% pleier å gå rundt halv fire men heldigvis var mannen på hjemmekontor ellers hadde vi ikke fått hentet i bhgDet var jo ikke så galt![]()
Hva strikker du??Strikke litt da. Liker å strikke med store pinner
Ikke at de er såå store da. Størrelse 6, som er det største jeg strikker med![]()
Fant den og lesteEnebarntrpden
Ja. Jeg får noen tusenlapper på skatten ogsåDet blir strålende!!ihvertfall om du fikk igjen på denne skatten
![]()
Ikke jeg hellerGidder ikke prøve engang
Håper du kan slappe litt av i helgen og hente deg innUngene hadde lagt seg, jeg lager mat til mannen og meg mens han får en time på øret imens.
Har store planer om nye ting å prøve, jeg elsker å prøve nye ting.
Er utslitt, ting blir bare blæææ og ikke morsomt i det hele tatt.
Bare dumt.
Maten kommer på bordet til slutt, og den blir god, men ikke helt som jeg hadde tenkt.
Er så sliten etter dagen, etter uken, like før jeg bare begynner å grine....
Bruker al energien på jobb, og når jeg kommer hjem er jeg tom.
Men fikk levert i dag.
Neste uke blir lettere
Så deilig daNo er klesvask snart under kontroll igjen![]()
Det må vente til i morgenHåper du kan slappe litt av i helgen og hente deg inn![]()
Nyyyt barnefri!!Har hatt en fin dag i byen i dag. Vi spiste frokost på mcdonalds (elsker frokosten derfra. Vi har ikke spist frokost der mer enn 2 ganger nå, men jeg og mannen spiste der på ferie i England så det er litt nostalgisk måltid for meg). Fikk gjort noen ærend, og så måtte vi selvsagt kjøpe is
Nå har vi barnefri til i morgen. Hurra!!! Jeg kan faktisk sove i natt![]()
![]()
![]()