Junitråden!

Skulle på apoteket, men det åpnet senere enn jeg trodde det ville. Så da måtte jeg gå hjem igjen. Får ta en tur igjen i morgen, for jeg orker ikke gå mer akkurat nå. Det blir en tur på 50 min. Jaja, skulle bare kjøpe krom uansett.

Jippi, da er ny laptop bestilt :)
Håper den kommer raskt slik at jeg får den satt opp før ferien.

Gleder meg til helg.

De har ikke begynt å male i dag, så jeg vet ikke når de evt begynner, de skulle stenge luftinntaket når de gjorde det i dag ble det sagt, det er ikke stengt da, men de maler ikke heller så det er bare den sånn "det er malt i går" lukten i lufta liksom. Vi snakker jo ikke "lady interiør" akkurat, det er bengalakk. Ute, men altså luftinntaket til bygget.

Litt tungt hode, så ja, nå ser jeg frem til å ta helg.

Blir alene i helgen . Blir nok litt rart :) jobber nemlig og resten skal på hytta

Malingslukta kom på jobb sånn 15-20 min før jeg hadde full dag.

Avsluttet det jeg holdt på med og ryddet opp før helga og dro hjem, tidligere enn tenkt så da rakk jeg nedom den lokale musikk-butikken og fikk kjøpt litt noter på opphørssalg så fløytistene mine kan spille litt gøy musikk også.

Jeg prøver å gå igjennom bankkontoen min i detaljer for å finne ut hvor pengene mine har blitt av, men jeg sovner bare :confused:
Og nå ble jeg kastet ut og. Det skjedde sist gang og. Det burde jo ikke være tidsavbrudd, for jeg klikker jo her og der underveis. Eller scroller. Men som sagt, jeg sovner jo, så hva vet jeg :p

Jeg prøver å gå igjennom bankkontoen min i detaljer for å finne ut hvor pengene mine har blitt av, men jeg sovner bare :confused:
Og nå ble jeg kastet ut og. Det skjedde sist gang og. Det burde jo ikke være tidsavbrudd, for jeg klikker jo her og der underveis. Eller scroller. Men som sagt, jeg sovner jo, så hva vet jeg :p
He he ikke meningen du skal finne det ut

Back
Topp