Junitråden!

Prøvde på det for 10 minutter siden, ga fort opp.
Er trøtt og sliten
Det er jeg også.

Men nå fikk jeg systemet til å virke og jeg gikk en time for tidlig fra jobb i dag siden hodet mitt ikke taklet at de malte luftinntaket. Men noe i retning bengalakk

Det er jeg også.

Men nå fikk jeg systemet til å virke og jeg gikk en time for tidlig fra jobb i dag siden hodet mitt ikke taklet at de malte luftinntaket. Men noe i retning bengalakk
Jeg har en bok jeg trenger å lese i forbindelse med prosjektet som jeg fikk i dag.
Jeg leser den blåe boken, min kollega leser den røde, og så bytter vi

Lå i senga og kjente på at føttene mine kjentes så varme og myke ut. Plutselig skjønte jeg at det var fordi jeg hadde glemt å ta av sokkene :p
Jaja, en kan ikke huske alt :p

God Tirsdag, og takk og pris for en kort uke foran oss!
Jeg sitter og søker på nye jobber, det eneste som holder meg noenlunde fornuftig i dag. Er så møkklei og fortvilt av jobben. Sjefen sitter og sier "do it baby, search that for me" og jeg spyr inni meg. For en syk mann.

På den positive siden har tispa vi håper på valper fra, UL i morgen...!!! <3
Lykke til i jakten på ny jobb:) høres ut som om det er lurt...

God morgen fra Stavanger! Og god helg :D
God morgen

Snart god helg, først bare komme meg gjennom en dag jeg ikke vet hvordan blir med tanke på luft.

I går gikk jeg hjem pga hodepine da luftinntaket ble malt med bengalakk uten å stenge det. I dag skal det muligens stenge, derved dårlig luft, eller ikke, derved om de maler mer.....

Spent.

Vasker etter leir i pinsen og me reise på ny leir 29.6 smiley-chores003smiley-chores003smiley-chores003 Dette er ikkje lite fjell. Eg må klatre over ulike hauger, eg har sortert etter farge og ull. Eg får bruke tørketrommel til huseier. Men kan ikkje bruka vaskemaskin og tørketrommel samtidig.:banghead:
Har du ikke plass til å henge opp klærne?

God morgen
Hund luftet , nå er det i grunn bare å komme i gag med resten som må gjøres i dag.

Back
Topp