Junitråden!

Smerter både her og der. Ikke så ille, det bare verker litt. Jeg kan forstå at det verker i føttene da, for de har blitt hardt brukt i det siste. Det er meldt ganske så fint vær i morgen, og det kan bli bra. Nå skal jeg sove.

Og først nå skal jeg sove

Besøket kom sent og så snakker man jo litt også tilbyr man litt mat og så er det visst natt... Og i moegen er det jobb

Smerter både her og der. Ikke så ille, det bare verker litt. Jeg kan forstå at det verker i føttene da, for de har blitt hardt brukt i det siste. Det er meldt ganske så fint vær i morgen, og det kan bli bra. Nå skal jeg sove.

God morgen. Håpa smerter roa seg :)

God Tirsdag, og takk og pris for en kort uke foran oss!
Jeg sitter og søker på nye jobber, det eneste som holder meg noenlunde fornuftig i dag. Er så møkklei og fortvilt av jobben. Sjefen sitter og sier "do it baby, search that for me" og jeg spyr inni meg. For en syk mann.

På den positive siden har tispa vi håper på valper fra, UL i morgen...!!! <3

God Tirsdag, og takk og pris for en kort uke foran oss!
Jeg sitter og søker på nye jobber, det eneste som holder meg noenlunde fornuftig i dag. Er så møkklei og fortvilt av jobben. Sjefen sitter og sier "do it baby, search that for me" og jeg spyr inni meg. For en syk mann.

På den positive siden har tispa vi håper på valper fra, UL i morgen...!!! <3
Lukke til med jobbsøking

Back
Topp