HuffSa H ordet og ba dei finne førstehjelpsutstyr. Det blødde sånn, at eg ikkje kunne gå sjølv. Det var vondt. Fingeren må kvile til fredag minst.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HuffSa H ordet og ba dei finne førstehjelpsutstyr. Det blødde sånn, at eg ikkje kunne gå sjølv. Det var vondt. Fingeren må kvile til fredag minst.
Huffstakkars .

Ja, vi har sånnsett lagd der også. Vi får se, både hvor lenge de blir og hvor kreativ mannen føler seg.Ja skjlnnersyns pizza og taco er enkelt
Hørtes vondt ut i alle fallDet ser ikkje så gale ut, når sjukepleier rensa det. Eg måtte jo ta bilde av det![]()
JeppJa, vi har sånnsett lagd der også. Vi får se, både hvor lenge de blir og hvor kreativ mannen føler seg.![]()
Hørtes vondt ut i alle fall

Begynt på jobben nå ja?TakkBlir gøy på jobb likevel
![]()
Ja, kanskje like greitJeppjeg er i grunn lite kreativ
men min søster lager ofte selv så bare kjøper vi inn det de ønsker . Hun vet resultatet blir bedre sånn
![]()
Godt magen er bedreMagen ikke så stor og hard lenger. Godt. Da må jeg vel ta fatt på et eller annet fornuftig. Plukke sammen duplo eller noe sånn.
Begynt på jobben nå ja?

Ja har funnet ut det . Ser liksom ikke på hun eller de som gjest i den grad så da r det bedre sånnJa, kanskje like greit
Hvor bar det?Begynner i morgenMed den plastra fingeren men
![]()
Men min svigerinne var her sist da lillemor ble døpt, tror jeg. Hun som er 3,5 år gammel. Vi treffer dem stort sett en helg hver sommer. Hos svigers.Ja har funnet ut det . Ser liksom ikke på hun eller de som gjest i den grad så da r det bedre sånn
ForstårMen min svigerinne var her sist da lillemor ble døpt, tror jeg. Hun som er 3,5 år gammel. Vi treffer dem stort sett en helg hver sommer. Hos svigers.
Hvor bar det?![]()
OkiJobbe med lar. Som sekretær.
Ohh ! Bilde ?Kjøpte meg visst ny lampe jeg, gleder meg til å få den