Junitråden!

Her ser det ikke ut nå , men satser på det er ryddig til gjester i sommer
Satser på litt ryddigere til planlagt gjestebesøk senere i sommer

Det sist helg fikk vi vite om et par dager før de kom, at svigerfar kom igjen helga etter fikk vi sånnsett vite da de var her pga at det skyldtes en begravelse, og dette fikk vi vite om en times tid før de startet turen fra Lillehammer.

Vi vet om at svigermor kommer i august så det planlegger jeg å ha ryddet mer på gjesterommet i sommer. Men det kommer åpenbart stadig uplanlagte gjester.

Jeg skal ta kjøkkenet nå når ungene er i seng, det trengs og er sånnsett det viktigste. Leker i stua er nå bare sånn, men et rent kjøkken er viktig.

Det bråker

Mannen tar veganer-besøk alvorlig. Han lager mandelsmør.

Kjenner til det. Min søster og mann er veganere
Her er altså bare hun veganer, han spiser kjøtt.

Men kjøleskapet vårt har liksom ost. Hvit og brun og på tube. Spekemør og skinke, leverpostei og makrell i tomat.

Ripsgele er vegansk da. Og vi har tomat og agurk og paprika. Og nå mandelsmør som han ikke husker om hun egentlig liker, men det er nå så.

Jeg vet ikke om de blir til middag. Da pleier vi ordne det med å kjøpe sånne "vegetarburgere" eller noe sånn på butikken, utvalget er jo stadig økende. I morgen er jo butikkene åpne også.

Jeg tar kjækkentjeneste, sa han før i dag. Vel. Joda. Oppvksmaskina går. Ellers har han bakt kake og lagd mandelsmør. Det er nesten like mye oppvask igjen som da han begynte.

Jaja, det går vel rett vei. Og han lagde jo mandelsmør for å være grei da.

Jeg fikk akutt oppblåst mage og luftsmerter så jeg er henvist til litt sofatjenesfte, som jo ikke er stort mer effektiv enn mannens kjækkentjeneste ;)

Her er altså bare hun veganer, han spiser kjøtt.

Men kjøleskapet vårt har liksom ost. Hvit og brun og på tube. Spekemør og skinke, leverpostei og makrell i tomat.

Ripsgele er vegansk da. Og vi har tomat og agurk og paprika. Og nå mandelsmør som han ikke husker om hun egentlig liker, men det er nå så.

Jeg vet ikke om de blir til middag. Da pleier vi ordne det med å kjøpe sånne "vegetarburgere" eller noe sånn på butikken, utvalget er jo stadig økende. I morgen er jo butikkene åpne også.
Ja skjlnner :) syns pizza og taco er enkelt

Back
Topp