God ettermiddag søtaGod kvelde vakre damer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God ettermiddag søtaGod kvelde vakre damer
Wupwup! Håper alt går bra med gjengen her inne![]()
Hei heiWupwup! Håper alt går bra med gjengen her inne![]()
Burde rydde gjesterommet, for denne helgen skal trolig svigerfar sove der, det gjorde han ikke sist helgMå rydde litt og så gå en tur. Oooorker ikke!
Sender over alle varme tanker jeg harJa det er no dritt!
Her går det greitHei hei
Hvordan går det med deg?
Herlige lukter nå!Ut på en rusletur før natta. Et eller annet lukter altså så nydelig. En busk eller et tre med hvite eller lilla blomster eller noe lignende. Typisk sommerlukt. Fantastisk![]()
Håper du har fått en fin dag ogsåGod morgen
Nytt jobbsted i dag å jeg har nesten ikke sovet.
Håper alle får en fin dag
Masse lykke til!God morgen jenter. Da venter vi på at ambulansen skal kjøre oss til Oslo.
Så vondt å høre!Kommer på jobb og blir helt usaklig kjefta på. Nå er jeg så psykisk sliten av den forferdelige sjefen min, skal ta en prat med en kollega (ironisk nok er sjefen min han som er arbeidsmiljøsansvarlig). Føler nesten for å gråte. Er så lei, sliten, jeg har en bakgrunn i arbeidslivet som gjør at dette er ekstra sårt.
Her er det avsluttning i morgen. Etter det er det litt roligere.Hei hei
Bra her
. Klassisk juni-stressa men det går fint. Det enste går opp tror jeg og 16. Juni skal jeg senke skuldrene. Eller, pr nå er det bare to ting på kalenderen av avslutninger etter det, en pr uke. Da mangler jeg 5. Klasse enda da, men ellers. Det bør gå bra