Takk
Jeg fikk vel egentlig kjeft fordi han er misfornøyd med noe jeg har gjort, hvem vet hva. Litt sånn som når damer blir sinte på menn, men ikke sier hvorfor - også eksploderer andre "småting" opp. Jeg fikk kjeft i 10-15 minutter fordi han mente jeg ikke skulle ha pratet med noen, i stedet skulle jeg gjort arbeidet selv. Forsøkte å komme i mellom for å si "hallo, det er ikke slik at jeg snakket med vedkommende" men da ble han enda mer høylytt å ba meg høre på han og ikke avbryte han hele tiden. Når han var ferdig med tiraden så sa jeg at jeg ikke snakket med vedkommende, men at vedkommende kom til meg på grunn av en melding som sjefen min hadde bedt meg om å opprette i går. "Åja, ja okei, da beklager jeg da har jeg misforstått". Og innimellom hadde han skreket til meg om at alle her på jobb ikke alltid er så hyggelige og snakker om meg bak ryggen min fordi jeg ikke gjør nok og han mener at alle spør seg hva jeg overhodet gjør. Om det er sant eller ikke vet jeg ikke. Han skreik også opp om at jeg hadde hjemmekontor på fredag, og hvorfor jeg ikke var på jobb da siden det skjedde noe uplanlagt på fredag. Altså, hvordan skulle jeg vite hva som kom til å skje på fredag? På torsdag ettermiddag/fredag morgen var alt normalt - også får jeg kjeft for at jeg ble hjemme på hjemmekontor og deretter at noe uplanlagt skjedde. Sukk. Det er så slitsomt. Har veldig dårlig selvtillitt pga en hendelse tidligere, og når jeg sitter her i et fremmed land, i en fremmed jobb jeg ikke er utdannet til - også får jeg høre all denne driten. Det tærer. Veldig

Har en konstant følelse av dårlig samvittighet / at jeg ikke er god nok. Typisk dame. Aner ikke hvordan jeg skal få bukt med det, særlig ikke i dette giftige miljøet.