August-februar. Må gå 6-12 måneder.Håper virkelig han klarer seg til de kan transplantere han igjen.
Hvor lenge er det til de kan prøve det igjen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
August-februar. Må gå 6-12 måneder.Håper virkelig han klarer seg til de kan transplantere han igjen.
Hvor lenge er det til de kan prøve det igjen?
Ah skjønnerI morgentidlig. Blir sendt med ambulansen herfra til Oslo. Skal være der kl 10. Så blir vi til tirsdag ettermiddag/kveld
Skal krysse alt jeg har for han.August-februar. Må gå 6-12 måneder.
Rikshospitalet igjen. Dritt sykdom. Den vil ikke gi slipp. Så nå er det pån igjen!

Blæ.Rikshospitalet igjen. Dritt sykdom. Den vil ikke gi slipp. Så nå er det pån igjen!
Helt forferdelig at han må gjennom det herHelt klart! Lille mennesket. Hva pokker har han gjort for å fortjene denne dritten liksom?!
Åååå.Ah skjønner
Vi skall forbi der dere bor i helgen nemlig , å jeg har jo fortsatt noe til superbarna dine som heg tenkte jeg kunne levere da
Men kan kanskje bare sette det utenfor huset deres?
Veeeeentetid. Aug et ikke så lwgne da, men feb er jo lenge.August-februar. Må gå 6-12 måneder.
Ja det er no dritt!Blæ.
Igjen. Alt en liten må gjennom. Og dere rundt
De supertøffe barna fortjener alt og litt tilÅååå.skjønne du!!!
Huff ikke hyggelig! Blir sint hver gang jeg hører om noen som er blitt syke. Det er så urettferdig!Helt forferdelig at han må gjennom det her
Følger jo ei fra stedet her også spm har kreft , skolejente men ikke gammel hun heller![]()
Men hvor skal du? Skal du bare forbi. Eller er du i fylket i helgen?De supertøffe barna fortjener alt og litt til![]()
Ja. Men tror ikke det blir i august. Han må være i form til det. Å sånn som han er nå er han langt unnaVeeeeentetid. Aug et ikke så lwgne da, men feb er jo lenge.
Her skal der bare pakkes for en tur/retur Oslo med mini. Så det trengs ikke så mye.![]()

Mhm enigHuff ikke hyggelig! Blir sint hver gang jeg hører om noen som er blitt syke. Det er så urettferdig!
Vi skal til SkienMen hvor skal du? Skal du bare forbi. Eller er du i fylket i helgen?
Har. Det kan jeg relatere til. Å pakke til en tur til Island er som å pakke til 3 årstiderOi me skal vere ute i fleire dager i telt. Trenger alt av tøy, frå varmt til kaldt![]()
Men kjører dere E18 hele veien. For vi er jo i Tønsberg. Så da kunne dere jo droppet innom her.Vi skal til Skien
StakkarsJa. Men tror ikke det blir i august. Han må være i form til det. Å sånn som han er nå er han langt unna
Har. Det kan jeg relatere til. Å pakke til en tur til Island er som å pakke til 3 årstider
Om du spør ungene