Er lækker-sulten 
Har lyst på noe godt men vet ikke helt hva
Har lyst på noe godt men vet ikke helt hva
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hatt ost og kjeks herEr lækker-sulten
Har lyst på noe godt men vet ikke helt hva![]()
Har en del forskjellige typer ost, og spekemat, det er godt....Hatt ost og kjeks her
Hihi, ja vi er en herlig gjengTakk
Kommer helt sikkert til å trives, dere er jo så hyggelige alle sammen![]()
He he jaOg god kveld![]()
Flink jenteSamme her![]()
Godt når en er ferdigFlinke du![]()
Høres ut som om du trenger en pauseGod kveld alle sammen.
I dag er jeg utrolig sliten
Først fikk jeg ikke sove i går kveld før kl 23:30, så våknet jeg kl 0400 og måtte på do og fikk ikke sovne av igjen.
En dag full av arbeidsmøter for så å kjøre hjem, hente de eldste, dra tilbake til byen og sommerfest i barnehagen.
Komme hjem, "sloss" med en overtrøtt frøken for å få henne til i det minste å gjøre halvparten av leksene sine samtidig som jeg prøver å få Lille U til å spise kvelds, han er fast bestemt på at siden han bare har lekt i barnehagen i dag er det ikke tid for kvelds.
Tilslutt er han på vei i seng, og frøkna spiser kvelds.
Gjøre lekser med eldste, de har noe som heter skoleles for tiden og da må vi foreldre øve med barnet.
Lille U vil ikke sove, men bare tuller i sengen.
Jeg må gi eldsten ansvaret (og ja han er gammel nok) slik at jeg får tatt en liten tur i butikken.
Når jeg kom hjem sov heldigvis Lille U, frøkna er nå i seng og eldste spiser kvelds.
Burde sittet og jobbet litt, men det orker jeg rett og slett ikke
Jeg har skrellet meg en bøtte med gulrøtterEr lækker-sulten
Har lyst på noe godt men vet ikke helt hva![]()
TakkFlink jente
Herlig følelse!Godt når en er ferdig
Han er i SverigeHøres ut som om du trenger en pauseHvor er mannen?
JuppHerlig følelse!![]()
Det rekker eg ikkje før onsdag, men då er ikkje fastlegen på kontoret. 
Lykke til med eksamenDere er gode på skravling som klarer 35 sider på tre dager
Her er det matteeksamen på onsdag, og så har jeg fem arbeidsdager igjen før det er sommerferie 21. juniDet blir blåtur før den tid også, og dobbel 80-årsdag i slutten av måneden
![]()
Høres ut som en hektisk og koselig juniDere er gode på skravling som klarer 35 sider på tre dager
Her er det matteeksamen på onsdag, og så har jeg fem arbeidsdager igjen før det er sommerferie 21. juniDet blir blåtur før den tid også, og dobbel 80-årsdag i slutten av måneden
![]()
Hva med å prioritere legen slik at det ikke utvikler seg til bronkitt eller lungebetennelse?Kommet heim fra menighetsrådsmøte og satt på megalodon på Netflixi morgen er ungene tilbake og hardkjøret starta. Var innom apoteket etter noko mot hosten og fikk beskjed om å gå til legen
Det rekker eg ikkje før onsdag, men då er ikkje fastlegen på kontoret.
![]()
Hva med å prioritere legen slik at det ikke utvikler seg til bronkitt eller lungebetennelse?