Argghghhhh har prøvd å ringe legen min nå siden kl 08, helt umulig
Vil få tatt vaksine denne uka... Hvis jeg ikke gjør det denne uka utgår det nok i det store og hele (såfremst det enda en gang går i dass å bli gravid på denne pp
).
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Argghghhhh har prøvd å ringe legen min nå siden kl 08, helt umuligVil få tatt vaksine denne uka... Hvis jeg ikke gjør det denne uka utgår det nok i det store og hele (såfremst det enda en gang går i dass å bli gravid på denne pp
).
Kva vaksine er det?
Stivkrampe. Har ikke tatt den siden 2005, så de der anbefalte 10 årene mellom boostervaksina begynner å nærme seg 15 årSiden jeg jobber mye i hage og med dyr så er det viktig å ha tetanusvaksina i kroppen.
Det er sant. Eg tok den i 2018. Tok alle utenom meslinger. Men ikkje hos fastlegen. Eg gikk til reisemedisin kontoret. Har dykk eit slikt kontor hos dykk?
God dagGod morgen til deg også![]()
Nå har jeg kommet i gang da, trening unnagjort og hengt opp klærKommer ikke igang jeg heller![]()
Må nesten det innser jegFornuftig å ta ting i ditt tempo nå![]()
So fra om du finner svaretOk, te var ikke godt denne gangen heller gitt. Hvordan gjør man egentlig te til noe som smaker godt?
Gratulerer, og velkommen hit![]()
Gratulerer med liten gutt![]()
TakkHåper du vil trives her![]()

Deilig daSløv jobbehelg uten stress![]()
Flink du er52 min på mølla
Hengt opp klær så nå frokost før jeg fortsetter
Joda bare litt liteHåper du har sovet godt![]()
Lar være å drikke den
Jeg drakk noe ammete en periode når eldste var mye plaget, med rett mengde sukker og sitron og rett temperert klarte jeg å få det i meg. Reelt trolig ingen vits, han hadde kolikk. Og jeg drikker ikke te. Det er ikke godt. Punktum
Bor langt utti gokk så har dessverre ikke det, men det skal være mulig å bare droppe inn hos legen - må bare få bekreftet det førstHar mulighet til å droppe inn hos lege her hvor jeg jobber (1 time unna fra hvor jeg bor
) men har mest lyst å ta den og så bare dra rett hjem
![]()
Bra du sier det, for jeg burde og ha oppfisket vaksiner. Er det bare stivkrampen man kan ta sånn kjapt, eller er det alle?
Nåja, ikke alle.Alle vsksiner som man tok som barn.
Nåja, ikke alle.