Junitråden!

Regn her også:( da må jeg løpe inne...

Jeg har funnet fine treningsvideoer på YouTube. Bruker vanligvis de som har muskeltoning, men i går prøvde jeg meg på en med 30 sekunder marsj og så 30 sekunder toning, 30 sekunder marsj og 30 sekunder toning osv. Fin trening. Kjekk avveksling fra det vanlige :)

Ok, te var ikke godt denne gangen heller gitt. Hvordan gjør man egentlig te til noe som smaker godt?

Høres fritt og deilig ut :)
Jeg føler at vi blir litt begrenset pga cøliakien til eldste, men de er flinke på glutenfri mat i Sverige. Og så er det det økonomiske, men det kan vi løse ved å spise medbrakt mat framfor restauranter til hvert måltid. Og så er det plass i bilen da. Jeg skriver pakkeliste, og det er mye som skal med! Heldigvis har vi skiboks, så telt og det som hører til kan være der. Det er inspirerende å høre om deres turer, å se at andre klarer det helt fint. Jeg bekymrer meg litt vel mye :oops::hilarious:
Vi hadde med grill, og grillet alltid middag, handlet inn mat og hadde kjølebag så vi spiste for det meste mat vi ordner selv og handlet påfyll underveis

På jobb?:) eller hjemme?
Bwgge deler

Mest på jobb egentlig da. Hjemme bare skjer det en del aktiviteter og avslutninger men det går sin gang. Ikke så mye jeg må gjøre før ferien. Men altså, alt som skal være fersig på jobb...

Ok, te var ikke godt denne gangen heller gitt. Hvordan gjør man egentlig te til noe som smaker godt?
Lar være å drikke den

Jeg drakk noe ammete en periode når eldste var mye plaget, med rett mengde sukker og sitron og rett temperert klarte jeg å få det i meg. Reelt trolig ingen vits, han hadde kolikk. Og jeg drikker ikke te. Det er ikke godt. Punktum

Back
Topp