Junitråden!

Alene hjemme i kveld jeg. Langt mer fristende å skravle enn å vaske opp.
Hehe..
Jeg er alene med barna de to neste kveldene så blir nok litt skravling på meg da

Får se hva det blir
Lillehammer om vi reiser videre på hytta
Kristiansand mest for å være med ei av mine beste venninner
Minuset er at det er så dyrt

Det blir fort dyrt i skoleferien. norgesferie er slett ikke bllig.Vel, det finnes billigere mpter å gøre det på enn å booke seg inn to netter i kardemommeby da ;) (Jeg påpekte roligheden camping med sine "glampingtelt" for mannen. Man kan få en dag eller to ekstra for samme prisen da :P)

Mmmm. Koser meg med kveldsmat. Lompepizza med masse hjemmedyrket basilikum, med agurk og hjemmedyrket salat. Nam nam nam :D

Mannen hjemme fra trening, og min plan om å stå opp litt før og komme meg på jobb i grei tid medfører at det er leggetid

Det blir fort dyrt i skoleferien. norgesferie er slett ikke bllig.Vel, det finnes billigere mpter å gøre det på enn å booke seg inn to netter i kardemommeby da ;) (Jeg påpekte roligheden camping med sine "glampingtelt" for mannen. Man kan få en dag eller to ekstra for samme prisen da :p)
Helt klart
Roligheden ja , kanskje jeg skal sjekke der

Gikk heldigvis fint med kengubarnet , men vi droppet likevel å dra på besøk til min svigerfar
Mannen driver å steller med drivhuset , jeg ligger rett ut med de drittsmertenr igjen , håper de går over til vi skal ut å spise
Håper det gikk over❤️

Jeg lager gjerne brun saus og skysaus selv til vanlig, sånn når jeg har stekt noe kjøtt i ovnen og får masse sky som kan bli saus.

men tomatsaus er nesten alltd fra glass eller pose, latskap.
Latskap eller lettvint:P

Back
Topp