Junitråden!

Dyreparken ja, gøy . Vi og

Gleder meg!

Vi hadde vår beste ferie som famlie der for en de år siden.

Jeg påpeker inni meg at det skyndes at det er vår ENESTE ferie som familie (utenom altså å besøke svigers) og tpper vi kunne fått en tidenes ferie på en sydentur også, jeg skal få til det et år også, men nå er ungene helt i park-alder og gleder seg stort, selv om mellomste iherdig ønsker seg hunderfossen også

Gleder meg!

Vi hadde vår beste ferie som famlie der for en de år siden.

Jeg påpeker inni meg at det skyndes at det er vår ENESTE ferie som familie (utenom altså å besøke svigers) og tpper vi kunne fått en tidenes ferie på en sydentur også, jeg skal få til det et år også, men nå er ungene helt i park-alder og gleder seg stort, selv om mellomste iherdig ønsker seg hunderfossen også
Hunderfossen er gøy . Der skal vi i år også . Har familie spredt rundt :)

Hunderfossen er gøy . Der skal vi i år også . Har familie spredt rundt :)

Det er gøy ja. Vi har vel vært der fem av de siste 6 årene eller noe sånn, derav ungenes forventninger. 6 av de siste 8 muligens

Det er fast opplegg når vi er på ferie hos svigers. De siste årene gjerne sammen med svigerfar og de to yngste ungene hans, altså de to som var her i helgen som er på alder med våre eldste.

Det er fast opplegg når vi er på ferie hos svigers. De siste årene gjerne sammen med svigerfar og de to yngste ungene hans, altså de to som var her i helgen som er på alder med våre eldste.
Kjekt !:) gleder meg masse selv ogsæ

Hvor tenker dere å overnatte?

På campingplasser, men jeg er usikker på hvor enda. Det ser ut til at teltplasser er drop in, og det gjør at vi står friere til å kjøre som det passer oss. Men jeg kjenner ikke områdene, og vet ikke hva som finnes av butikker og restauranter.

Bahh, slitsomt

Vi har ikke telt og driver ikke ferie på den måten så jeg kan lite om det. Kunne egentlig tenkt meg å prøvd det, men mannen er ikke helt der gitt.

Vi har akkurat kjøpt telt, så dette blir helt nytt for oss. Vi har ikke prøvd å sette det opp heller. Lurer på om vi tar oss vann over hodet her :eek:

Back
Topp