Junitråden!

Denne helgen har vært veldig lang og det føles ikke som om jeg skulle ha en hel dag igjen av den... Torsdag på det arr med korpset "hele dagen" og ettermiddagen/kvelden med besøk. To hele dager med 5 unger og deler av dagene med foreldre til de to ekstra

Mine foreldre også her store deler av gårsdagen, fra tre til leggetid sånn ca.

Så mye som har skjedd og vært gjort og slik og sånn. Også har vi fakrisk fri i dag også, bare oss fem og slappe av.
Håper dere har hatt en fantastisk søndag:D

Ferieplanlegging med mannen er fort gjort da.

Skal vi slik eller sånn, hva tenker du om sånn?

Ta sånn. Sånn. Og sånn. Bestill. Done

To netter i kardemommeby, biletter til parken lørdag, søndag og mandag. Sabeltann lørdagskvelden og sirkus Jesper på søndag (for den er inkl i bilettene når vi sover i kardemommeby) og altså så var det de dagene det var forestilling/ledige plasser.

Samme hus som sist. Det eneste som er ledig. Sendte det til mannen halvt på spøk for noen uker siden. Mimreferie?

Det er tre dager av tre uker da. Noe tid sammen med svigers og trolig en dag i hunderfossen. Og noe tid hjemme tenker jeg.
Så flott dere får til en tur i Dyreparken:D blir gøy!!
Jeg har booket opphold der sammen med minstemann i august:) gleder meg!

Så flott dere får til en tur i Dyreparken:D blir gøy!!
Jeg har booket opphold der sammen med minstemann i august:) gleder meg!
Ja, store og små gleder seg. Det blir gøy.
Vi snakker midt i juli og meget høysesong men det lever vi med. Vurderer om vi skulle hatt vogn til treåringen, det er lange distanser. Men litt dill å gjøre av den når man f. Eks skal ta Nilen eller inn å se på løvene etc, så hun kan jo sitte i den tralla som følger med huset (vi skal bo i kardemommeby, da følger det ei lita tralle med. Barnebussen kalte de to andre den sist, de ble dradd mye rundt av faren.

Men tenker litt på vogn så hun kan sove litt mens vi tusler rundt og venter på Sabeltann for hun holder ikke til 23... Sist la vi ungene da, og vekket dem igjen men det var litt styr så nå planlegger vi sånn middag sent så de holder seg våkne. Men det er lenge for minstemor

Takk :smug:
Jeg er mamman til en liten gutt på 2 måneder :dummy:
Min første, så føler endelig at jeg har landet litt, og at det begynner å gå seg til :rolleyes:

Back
Topp