Jupp men da må vi presse det inni morgenSå kjipt da![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jupp men da må vi presse det inni morgenSå kjipt da![]()
He he jaSpennende da![]()
Samme her selv om vi har noen dyre kniverOg dette viser forskjellen på meg og deg
En kniv er en kniv spør du megså lenge den er skarp!
Mellomste kunne også ha klart det selv, men da hadde det tatt 100 år, så da hjelper jeg henne litt til.
Hvor gammel var din eldste igjen?
Nomminom middag som jeg ikke har lagetOmnomom vannmelon !![]()
Føler meg heldig som har mann som lager mat altsåNomminom middag som jeg ikke har laget![]()
Mannen min lager KUN mat når jeg ikke er hjemme.Føler meg heldig som har mann som lager mat altså![]()
Det er godtOmnomom vannmelon !![]()
Jeg ogspFøler meg heldig som har mann som lager mat altså![]()
Jeg lager kun mat når han ikke er hjemmeMannen min lager KUN mat når jeg ikke er hjemme.
Kokken i kveld er 12-åringen, han er utrolig flink![]()
Det er en gave altså. Mannen sier: mannfolk spør bestandig når de skal få sitt eget rom, lær deg å lage mat, så får du kjøkkenet for deg selv!Jeg ogsp
Helt utrolig godt. Helt dilla.Det er godt
Jeg driver og lærer opp min eldste, han elsker det og lærer utrolig fortJeg lager kun mat når han ikke er hjemme![]()
Ooooh nå fikk jeg lyst på en middagsinvitasjon!Jeg driver og lærer opp min eldste, han elsker det og lærer utrolig fort
I dag fikk vi servert baconsurret kylling med hvitløk og smørdampede småpoteter, og dampet brokkoli med parmesan oppå.
Utrolig godt. Kyllingen smelter på tungen
Har du lyst til å se bildeOoooh nå fikk jeg lyst på en middagsinvitasjon!
Med andre ord, ikke noe interessant![]()
Ja, høres fantastisk godt ut!Har du lyst til å se bilde![]()