Da hadde ikke jeg vært her inneÅh
Noe action?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da hadde ikke jeg vært her inneÅh
Noe action?
Det skjer ikke med mine kniver.Gøy å ha noe som ikke alle har da
Men seriøst, slipe kniver i butikk??? Jeg har sånn elektrisk i skuffen jeg![]()
Og du gir den vel til ham om du vinner??Tror egentlig han har lyst på den til seg selv![]()
Parmesan er snadderJeg skulle levere noen kjøkkenknive for å få slipt dem opp og kjøpe et stort stykke parmesan
Så kjipt daTok sjansen på ledig bord for å spise , vel det bar fullt så da dro vi hjem
Blæ
Ganske høy da183. Det er ikke sååå langt, men alle buksene jeg finner er enten knappe i lengden eller for korte. Skulle ha lært meg å sy klær til meg selv tror jeg![]()
Spennende daMye forskjellig![]()
Hvorfor i alle dager skal jeg det?Og du gir den vel til ham om du vinner??![]()
Ganske høy da
Du får lære deg å sy![]()
Og dette viser forskjellen på meg og degDet skjer ikke med mine kniver.
Den kniven det har var snakk om er en japansk kokkekniv som dersom man i det hele tatt får tak i den i dag så må man ut med flere tusen kroner, og den må håndslipes. Da andre kan maskinslipes, men de er også relativt dyre.
Alle har ganske hardt stål så selv om jeg hadde tatt sjansen på den er det ikke sikkert en slik ville ha fungert
Den jeg kjøper kjøper jeg i ostebutikk og er lagret i minst 36 måneder - mye bedre enn den man får kjøpt i vanlige butikkerParmesan er snadder![]()
Vil ikke sove??Prøver å legge yngste, men hun bare tuller![]()
Vil ikke sove??![]()
Hehe, fornuftig tankeHvorfor i alle dager skal jeg det?
Elsker da å bygge lego jeg også, tenkte å ta de sammen med Lille U jeg
Tror ikke dine kniver vil bli så skarpe som mine vil være når de er slipt oppOg dette viser forskjellen på meg og deg
En kniv er en kniv spør du megså lenge den er skarp!
Det er noe herkBare synd det er så kjedelig
Sannsynligvis fordi jeg alltid får kluss med undertråden, så det ender alltid opp en en diger floker. Kjedelig!
Ingen av de minste som vil i seng her hellerVil ikke sove??![]()
Igjen - jeg kjøper på Meny eller RemaDen jeg kjøper kjøper jeg i ostebutikk og er lagret i minst 36 måneder - mye bedre enn den man får kjøpt i vanlige butikker![]()
Hihi, søt daNei, soving er oppskrytt!!! Så hun ligger og synger ro ro ro din båt![]()