Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Eneste bursdagen jeg bryr meg om før august er frøkna sin!Ingen bursdag her før august. Da går det ett frem til jul
Eneste bursdagen jeg bryr meg om før august er frøkna sin!
Nevøene mine har bursdag i august, september og oktober. Siste som kommer har termin i oktober på bursdagen til broren og venninna mi skal ha baby i august!Den er viktigst ja Eg bryr meg om søsken, tantebarn og foreldrene mine sin bursdag Eg har rund dag neste år, da skal eg feire dagen min
HahaMannen i huset er den eneste som har bursdag her i juni, dette er mnd han blir "gammel og grå". Det skjer hvert år i slutten av juni, så blir han "ung og sprek igjen" i starten av august.
For altså, han er like over en mnd eldre enn meg, så i juli er han et år eldre enn meg og derved "gammel" må vite
Min datter min mor og min bror har bursdag i juniEneste bursdagen jeg bryr meg om før august er frøkna sin!
Lykke til første dose?Vaksine i morgen, gruer meg noe sykt
Her har vi januar april juni september og jeg november litt fordeltIngen bursdag her før august. Da går det ett frem til jul
Her har vi januar april juni september og jeg november litt fordelt
Vel vi har jo januar, februar, mars, april, juni, august, september, oktober, november om man tar med min side av familien også daHar januar, februar, mars, april, mai, august, september, oktober, november og desember.