juniordyne

20092012

Glad i forumet
har dere begynt eller når skal dere begynne med juniordyne til de små?

fikk streng beskjed på både jysk og kid at lillen neppe kom til å holde varmen i vinter med sånn vanlig sprinkelsengdyne....

Vilhelm ønsker seg juniordyne i bursdagsgave [8D] Han skal få det før det bli vinter uansett[:)] Den lille dyna klarer han å hive av seg så lett nå.Så har alltid et godt fleceteppe liggende klart om han har lagt seg oppå dyna, noe som han er veldig glad i [:)]

neineinei, skrev feil ista, fikk sambo til å måle etter, har 65x80 i vugga og 100x80 i sprinkelsenga.

kanskje på tide å investere i junior-dyne da? det er vel den som er 100x140 det da sikkert...
men får den plass i sprinkelsenga da??

edit: en grønn stakkar småbarnsmor blir jo helt forvirra her jo.....[8|] [8D]

Hadde ikke det rotehuet av en samboer surra vekk pappesken med juniordyna + sengetøyet under flyttingen så skulle Isak hatt den over seg nå.. Får lete mer imorgen!

ORIGINAL: Himmelblå

Fredrik bruker 80 x 100 dyna, og kommer til å bruke den i vinter også. Fredrik ligger i pose, og den holder han god og varm....[:)]

Samme her, bare med Oliver [;)]

Jeg kommer til å bruke 80x100 i vinter og. Syns den er mer enn stor nok foreløpig. Redd hun skal få den andre store dyna over hodet jeg[&:]

ORIGINAL: Sorland

ORIGINAL: Himmelblå

Fredrik bruker 80 x 100 dyna, og kommer til å bruke den i vinter også. Fredrik ligger i pose, og den holder han god og varm....[:)]

Samme her, bare med Oliver [;)]

Dette bruker vi til Andreas også! Synes den 80x100 dyna er stor nok jeg..

ORIGINAL: linko

Jeg kommer til å bruke 80x100 i vinter og. Syns den er mer enn stor nok foreløpig. Redd hun skal få den andre store dyna over hodet jeg[&:]

Jeg også[:)]

ORIGINAL: matvrak

Her har vi brukt juniordyne i noen mnd nå (altså 140 cm dyne).

ORIGINAL: Lolodi

Tanken om å bytte til juniordyne har ikke streifet meg et sekund. Trenger de det nå altså? Synes 80x100 er passe, jeg [8|]

jah...vet[8|] har ikke streifet meg eller, før den strenge dama på jysk kunne fortelle at Nicolai mest sannsynlig kom til å fryse ihjel i vinter med 80x100dyne....salgstriks....??????[&:]

ORIGINAL: Linda_22

Tanken om å bytte til juniordyne har ikke streifet meg et sekund. Trenger de det nå altså? Synes 80x100 er passe, jeg [8|]

jah...vet[8|] har ikke streifet meg eller, før den strenge dama på jysk kunne fortelle at Nicolai mest sannsynlig kom til å fryse ihjel i vinter med 80x100dyne....salgstriks....??????[&:]

Ett sleipt salgstriks..

ORIGINAL: linko

ORIGINAL: Linda_22

Ett sleipt salgstriks..

Tror jeg også[:)]
Adrian begynte ikke med juniordyne før han var nesten 2 og han frøys ikke ihjel[;)]

Er det bare vi som bruker sovepose? Dyne blir liksom helt mislykket så lenge hun kravler rundt i senga. Finner henne stort sett andre veien enn jeg la henne ned...

Vi har 80x100 dyne

Back
Topp