Junior seng

Emilie<3Sofie

Elsker forumet
Hei

er det noen som har byttet til junior seng??

hvilken en har dere og er dere fornøyd.

Legg gjerne med bilde =)

Vi har fått denne sengen av mamma og pappa, i hvit :) http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/S39858939
Ikke brukt den enda da. Syns lillemann er litt liten enda. Kjekt å ha han i sprinkelsenga så vi vet hvor vi har han :p

Nikolai har denne fra Ikea (Hensvik)... er kjempe fornøyd emoticon
HENSVIK Seng med ribbebunn hvit Lengde: 165 cm Bredde: 70 cm Høyde fotgavl: 63 cm Høyde hodegavl: 63 cm Madrasslengde: 160 cm Madrassbredde: 70 cm

den blå senga fra ikea er kjempe søt da... får ta meg en tur på ikea da shcjøøø, synd det plutselig ligger så lang vekk fra meg.... var en tur på svinesund i går da innom happyland, men det var lite utvalg...

noen som vet om flere som selger senger rett over grensa??

det blir nok ei stund til enda :)
de skal få køy seng når den tid kommer.. har lite rom så da blir det mest praktisk :)

Miss M28 skrev:
hvor mye koster den valentine sengen da?

det er liksom den litt antikk stilen jeg ser etter

Vi fikk den styggbillig siden mannen min jobber på Talgø. Aner ikke hva dn koster egentlig,men d kan jeg sjekke ut om du vil :-)

Er nok en stundt til enda vi bytter ut sprinkelsenga, er ikke den letteste å legge.

Vi kommer til å bytte rett til "voksenseng"

Holder nok på sprinkelsengen i lang tid her :o) Vet ikke om vi kommer til å ha junior seng.. Er det vanlig?

Blir leeeeeenge til enda.....Har dessuten en slik Ikeaseng hvor den ene siden kan taes av på sprinkelsenga så da har vi jo to senger i ettemoticon

Vi kommer nok bare snart til å ta av den ene siden, hun sover godt med uten sprinkelseng egentlig nå. Så bytte til vanlig seng når hun vokser ut av sprinkelsenga.

Nei det blir LENGE til. Hun sover godt i sprinkelsenga, og den er jo beregnet frem til ca. 3 år normalt. Krabber hun ut av den vil jeg løsne bunnen og feste den helt nede ved gulvet, så det blir lenger opp. Har ikke tenkt til å ha en halvannet år gammel jente løs i leiligheten om nattan/mårran uten at jeg våkner. Vil jo ikke låse døra til rommet hennes heller. 

kommer ikke til å bytte ut sprinkelsenga på en stund. A er lett å legge, men hopper rundt i senga i søvne. Dessuten lukker han opp dørene, og vil ikke risikere at han går rundt i huset på nattestid...

Har på en måte byttet til juniorseng :P 
Han har sånn sprinkelseng hvor man kan ta av den ene siden, og sette kant på istedenfor som vi har gjort :) 

Det er en leksvik sprinkelseng fra Ikea :)

Her var vi nødt til å flytte henne inn på vårt rom igjen etter jul fordi hun var så redd, og der har hun blitt. Har fjernet den ene siden på sprinkelsenga og montert sengehest, og så står senga hennes inntil vår slik at hun ligger nesten inntil meg. På denne måten sover vi alle best. K har bare sovet rundt et par ganger ennå!, men har begynt å sove bedre i det siste. Aller helst vil hun sove i senga vår, så hun protesterer noen sekunder hver kveld. 

Planen er å flytte henne tilbake til eget rom til helga, og å bytte til juniorseng i sommer i god tid før mini kommer. Han overtar da sprinkelsenga.

jaja, vi fikk jo tak i en junior seng da med sengehest, men hun vil ikke ligge i den, så den står der sammen med sprinkelsenga, men aller helst så skal hun sovne i senga mi....

krangler litt hver kveld for hun må jo sovne i sprinkelsenga si.... ikke mammas seng... den er bare min... hehe, men hun er såå søt når hun sovner der og så får jeg bære henne over senere på kvelden, og det er så stas, for da får jeg kose litt med henne uten at hun finner på no sprell.....

hehe

Back
Topp