Junior dyne

nuttakanutta

Forumet er livet
Junibarna 2015
Fler som har byttet til juniordyne? Lille nekter dyna og sparker den av seg. Har et lite håp juniordyne kan bidra til mer dybebruk. Hvis ikke blir det mer klær på natta igjen :p
 
Her sover vår uten dyne. Jeg legger den alltid på ved leggetid men går fort av igjen i løpet av natta. Lurer på om vi skal prøve større dyne eller kle på mer nå fremover
 
Her sover vår uten dyne. Jeg legger den alltid på ved leggetid men går fort av igjen i løpet av natta. Lurer på om vi skal prøve større dyne eller kle på mer nå fremover
Samme her.. Han bruker sengeslangen som pute.
 
Vi byttet til junior for ca. en måned siden, syns den gamle ble så liten. Ble litt trangt med juniordyne og sengeslange, så nå har vi droppet slangen og kjøpt pute. Han sparker delvis av seg dyna i løpet av natten, så har tatt på han sokker i natt siden han var så kald på tottene i dag tidlig.
 
Skal kjøpe juniordyne i dag. Vi må bytte fra sprinkelseng til juniorseng nå, for hun virkelig haaaaaater sprinkelsenga si!! Nekter plent å sove i den, så nå sover hun bare på en madrass på gulvet :/
 
Etter vi kjøpte Junior seng og dyne ble alt så meget bedre her :0)
Holder de seg i sengen da? Ser for meg at han vimser rundt og sovner i en krok på gulvet :p
 
Holder de seg i sengen da? Ser for meg at han vimser rundt og sovner i en krok på gulvet :p
Jeg kan ikke svare for alle, men frøkna her gjør det. Hvis hun våkner i løpet av natten, så sitter hun bare oppi senga og roper på meg. Hun kan jo gå ut av senga om hun vil... Men så langt har jeg alltid funnet henne på samme sted når det er tid for å stå opp.. He he. Vi er på tredje måned med jr seng nå. Hun ble enklere å legge på kvelden , det er vel den største forandringen for vår del. Før sto hun bare å hylte, nå er det helt greit å legge seg.
 
Wow junior seng! Det er det lenge til vesla her får ta i bruk. Redd hun skal falle på gulvet så mye som hun marker i løpet av natta ..... :p
 
Bruker dere litt større pute nå? Hver natt legger han hodet oppå sengeslangen eller dynen, så det virker som han ikke er helt fornøyd med den tynne babyputen..
 
Bruker dere litt større pute nå? Hver natt legger han hodet oppå sengeslangen eller dynen, så det virker som han ikke er helt fornøyd med den tynne babyputen..
Vi kjøpte juniorpute samtidig med juniordyne. Den falt ikke i smak hos jenta vår iallfall. Det ble "for mye pute", hun våknet hver gang hun forsøkte snu seg. Byttet over til babyputa igjen, og hun sov mye bedre. Men det er nok smak og behag hos disse små :)
 
Vi kjøpte juniorpute samtidig med juniordyne. Den falt ikke i smak hos jenta vår iallfall. Det ble "for mye pute", hun våknet hver gang hun forsøkte snu seg. Byttet over til babyputa igjen, og hun sov mye bedre. Men det er nok smak og behag hos disse små :)
Takk for svar :) Tror jeg må ut og kjøpe ny dyne og pute!
 
Oi, juniorseng allerede! Har jeg ikke tenkt på en gang! Men hvorfor ikke, kanskje vi skal prøve vi også :)
 
ImageUploadedByBV Forum1477834183.214211.jpg Denne har vi. Den er så lav at hun kommer fint inn og ut selv, samtidig som sengehesten gjør at hun ikke faller ut :0) Veldig fornøyd.
 
Back
Topp