Junior dyne?

Prinsessa*

Forumet er livet
VIP
Sommerfuglene
Marsipanene 2019
Snøfnuggene 2025 ❄️
Junior dyna er det str. 100*140?? i allefall mange fine trekk til de[:)]

Og baby dyna er vel 80*100...

Lurer på om minin bare skal få dyna til Linnea også får hun junior, så slipper vi kjøpe så mange dyner liksom nå som hun snart skal ha større dyne likevell.
Men er det noen som har den i sprinkel seng?? blir ikke ungen borte??? haha[8D]

Har brukt juniordyne i nærmere 1 år, vi.
Blir ikke borte, nei, og hun sparker søren meg av seg den også[;)]

Ja for vi brukte ikke vogn dyna lenge før jeg gikk over til baby dyna, og den baby dyna sparker hun også av seg. men med en meter dyne så dekker det nesten hele senga.
Men da går vi for Junior....[:)]

Jeg begynte ikke å bruke juniordyne til storesnuppa før hun byttet til stor seng (2,5 år gammel). Fordi jeg følte den blei altfor stor oppi sprinkelsenga. Men sikkert jeg som er litt rar der, siden det virker som alle andre bytter lenge før den tid [8D]

men Linnea liker det litt fullt i senga, hun har de utroligste stillinger. Liker å ha beina høyt oppå dyna osv. eller ligge på magen over dyna osv. så her tror jeg det skal gå bra. men fullt blir det[&:]

føler det blir så liten vits å kjøpe baby dyne til neste mann nå også skal uansett Linnea bytte til større uttover våren.
for nestemann får jo sprinkelsenga hennes til sommern, da jeg regner med han kommer ut av vogga. så da blir det stor seng på snuppis.

Vi har brukt juniordyne i noen mnd, synes det er helt grei i str nå, men var uvant i begynnelsen.
Hun sover aldri under dyna  uansett, er best oppå [8D]

ORIGINAL: heart86

Nye babyen her skal ligge  litt i vugge og har da 65x80, men da hun flytter i sprinkelseng skal hun få Aron Leanders dyne og han får juniordyne[:)]
så slipper vi så mange dyner[:)]

vogge dyna ble for liten her ganske fort, regner med nestemann har noe av samme dyne genene som søster hehe...

her har linnea vogge dyna i sprinkelsenga også har hun 80*100 dyne. den vogge dyna er jo bare ei lefse.[8D]

Back
Topp