Junimamma 2011

Angelise

Elsker forumet
Heisann!!!

Jeg ønsker dere alle her inne på Juni 2012 lykke til fremover!!!


Selv hører jeg til på Juni 2011,og dette forumet hjalp meg mye med ting å tang jeg lurte på,og nysgjerrigheten på hva folk skrev om og la ut bilder av, eks. de fine magene sine :) Godt for en førstegangsfødende med mange spørsmål :)

Jeg fikk en perfekt liten gutt, Petter, den 14.juni (3170g og 49cm lang og 33cm HO)
Fra første ri kom, og til Petter kom til verden, tok det 7t og 15min :)

Jeg håper dere får et kjempe flott svangerskap,og koser dere med magene deres :) Det hender jeg savner babymagen ;)

Når jeg selv fant ut jeg var gravid,var jeg 5uker på vei,og tiden fra da til fødsel gikk så altfor fort...

Dere har MASSE å glede dere til,både med magen og når babyen har kommet ut <3

Igjen, LYKKE TIL ALLE JUNIMAMMAER 2012!!!
Kommer til å se innom dere, så nysgjerrig jeg er ;)


 
Tusen takk for det! :) 


Savner også babymagen <3 og alt annet koselig rundt det å gå gravid! Slev hører jeg til november 09 forumet, og der har jeg stor kost meg siden jeg fikk vite at jeg var gravid :D
 
Er veldig glad for forumet jeg også, er innpå hver dag når lille gutt tillater det ;)
Koste meg sånn under graviditeten,og faktisk fødselen også,selvom det gjorde vondt, så jeg bare venter på klarsignal fra gubben om når vi kan planlegge neste lille spire :)

Kna tenke meg lille jenta deres gleder seg til å bli storesøster :)
 
jeg hører også med nov 09 forumet.

Var mye inne der ja, og kommer nok til å være det nå også selv om det kanskje blir juni, men håper...



 


Baby Dust skrev:
Tusen takk for det! :) 


Savner også babymagen <3 og alt annet koselig rundt det å gå gravid! Slev hører jeg til november 09 forumet, og der har jeg stor kost meg siden jeg fikk vite at jeg var gravid :D


Samme her, også hører jeg til på juli`07 også da<3
 
Back
Topp