***JUNIJENTENES VIKTIGSTE TRÅDER***

CasMal

Forelsket i forumet
Da har jeg laget en tråd med alle juni jentenes viktigste tråder:)
 

Kom gjerne med innspill til tråder som jeg kan legge til, da jeg garantert har oversett noen som hadde vært grei og ha med:)
 
Kjempe bra, CasMal :)
 
Flott initiativ :)
 
Flott tråd! Foreslår å få med noe mat-greier, hva man kan spise i svangerskapet, f.eks den fine tråden om julemat :)
 
Supert forslag Hønselovisa :) jeg kan legge til Matportalen og litt diverse andre sider om dette som jeg kan finne:) Kom gjerne med forslag til gode nettsider hvor det står litt om mat og gravide:):):)
 
Så i tråden "gi ett supertips" at noen foreslo at den kunne ligge på viktigste tråder :) Regner med at moderator ikke kan lese absolutt alt hele tiden, så da tipser jeg videre her :)
 
Supert julekulaa :) da er den lagt inn på viktigste:)
 
Når jeg klikker på linken til termin og fødested så kommer det bare en haug med finske (??) innlegg opp.. Flere som får det også?
 
Har gitt beskjed til moderator. Feilen er at det er gamle innlegg skrevet i farge ol. (Husker ikke helt svaret) disse innleggene er fra før alt ble nytt..
 
Har gitt beskjed til moderator. Feilen er at det er gamle innlegg skrevet i farge ol. (Husker ikke helt svaret) disse innleggene er fra før alt ble nytt..

Nei.. ikke termintråden.. den har vært helt fin etter endringene i bv,for den ble skrevet etter. Men nå er den plutselig på finsk..
 
Jeg har skrivi med admin om dette. Så de er klar over problemet.. Men jeg og får fortsatt opp det finske via app'en..
 
Back
Topp