Junijentenes terminliste (ny)

Står oppdatert, men kan ikke se at fødestedet mitt er skrevet på. Er sus :) OUL termin 23juni jente btw liksom ;)
 
Kan ikke se at jeg står :)
Har lagt deg til med samme termindato som meg, men husker ikke kjønn? Og hva er fødested? :)
Oppdatering etter OUL: termin ble fastsatt på TUL (nye retningslinjer), så er fortsatt 28.06. Venter en gutt :)
Ny termin! (den gamle var 23/6)
Ny: 25/6, jente, Trondheim - St.olavs :rolleyes:
Fikk ikke vite kjønn på OUL, så da blir det vel overraskelse da
Fødested er Førde
Oppdatert! :)
Står oppdatert, men kan ikke se at fødestedet mitt er skrevet på. Er sus :) OUL termin 23juni jente btw liksom ;)
Det skal stå fødested nå :)
 
Ble inseminert, så termin 28.juni - kjønn ukjent fram til første uke i februaaar :D
16. Juni, trodde jeg var der allerede. ..
Foreløpig 27.juni
17 juni. Ikke vært på oul. Ukjent
23 juni - oul 8 feb - ukjent
Termin 13. juni. Skal på ordinær ultralyd neste uke og vet ikke kjønn enda.. :)
25 juni - Ukjent
Oul termin: 16.juni

Kjønn: så kanskje at den ene var gutt, men begge krøllet seg sånn sammen, så jeg får smøre meg med tålmodighet å vente til neste ul i februar ;-)
5.juni-Gjøvik :)
Termin 25 juni, KS 7 dager før ca,ultralyd i februar.Ukjent kjønn, men tror det er jente :)
Menstermin : 11.06.16
Var på OUL 12.01.16, fikk termin: 10.06.2016
Kjønn: ukjent, vsr sjenert
Har noen av dere fått vite kjønn? :)
 
Stavanger Universitetssykehus (SUS)
 
OUL-terminen har blitt flyttet til 9. juni igjen i dag. Ønsker ikke å oppgi fødested på åpent forum :)
 
Mens-termin: 22.06.16
OUL-termin: 23.06.16
Kjønn: svært sjenert baby, så etter to ultralyder der de prøvde å se kjønn vet vi det enda ikke. Ukjent.
Fødested: NSS Bodø
 
Stavanger Universitetssykehus (SUS)
OUL-terminen har blitt flyttet til 9. juni igjen i dag. Ønsker ikke å oppgi fødested på åpent forum :)
Fødested St.Olavs i Trondheim på meg btw. (Termin 16.juni)
Kjønn gutt. Ny termin 26. :)
Mens-termin: 22.06.16
OUL-termin: 23.06.16
Kjønn: svært sjenert baby, så etter to ultralyder der de prøvde å se kjønn vet vi det enda ikke. Ukjent.
Fødested: NSS Bodø
18.juni -overraskelse- SUS :)
Oppdatert :)
 
Back
Topp