Har lagt deg til.Termin: 22 juni
OUL termin: 20 juni
Kjønn: Gutt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har lagt deg til.Termin: 22 juni
OUL termin: 20 juni
Kjønn: Gutt
TakkHar lagt deg til.
Termin 28.06 blir ei jente.
Monica 96 - termin 27.06- jente
Termin: 26. juni
Kjønn: Jente
Ny termin 18.juni og venter en gutt
Menstermin 19.juni, OUL termin 21.juni - ville ikke vite kjønn
Oppdatert!OUL termin er 27 juni og det er jente.
Klart jeg kan, det er fikset nå. Ja, jeg er også litt spent på om de tar hensyn til det eller ikke. Ikke at det har så mye å si, ungen kommer når den er klar, men det er jo litt kjedelig med sen termindato dersom det ender med igangsettelse. Kan tenke meg at 1 dag ekstra føles enormt lenge når man går på overtid.Kan du bytte termin 11.06 til 15.06? OUL er fortsatt 13.06. Sorry, for å være så petimeter. Det er skuddår i år, håper jordmødrene tar hensyn til det
Klart jeg kan, det er fikset nå. Ja, jeg er også litt spent på om de tar hensyn til det eller ikke. Ikke at det har så mye å si, ungen kommer når den er klar, men det er jo litt kjedelig med sen termindato dersom det ender med igangsettelse. Kan tenke meg at 1 dag ekstra føles enormt lenge når man går på overtid.
Han jeg var hos tok hensyn til skuddåret, i alle fall.Takker alvvays. Enig med deg, en dag fra eller til spiller ingen rolle nå, og jeg regner egentlig med at helsepersonell har kontroll på termindatoene. Kanskje alle her på Babyverden har termin en dag før, tiden får vise.
Han jeg var hos tok hensyn til skuddåret, i alle fall.
Min tok ikke hensyn til det :/Takker alvvays. Enig med deg, en dag fra eller til spiller ingen rolle nå, og jeg regner egentlig med at helsepersonell har kontroll på termindatoene. Kanskje alle her på Babyverden har termin en dag før, tiden får vise.
Menstermin; 15. juni
OUL; får vite i morgen
Kjønn; får også vite i morgen
Så oppdatering kommer da!