junibaby:)

pingu*

Andre møte med forumet
da var visst testen positiv, og termin blir 3.juni!!! så spennende!!! blir spennende å følge med på dere alle fremover!!satser på mange junibabyer:) så koselig!!

Gratulerer så mye :). Da har vi termin samtidig faktisk [:D]

Gratulerer så masse!!
Spennede tid framover!
Nytt den!![:D]

Fikk positiv jeg også i dag! Termin 8. juni!

Gratulerer så mye til deg og Kriswizz [:D]

så morsomt mammantilemma med samme dag. men det spørs om det blir slik[:D] forrige gang fødte jeg 5 uker før

hvrodan får dere forresten sånne søte remser med babyens utvikling???[8|]

nå tror jeg at jeg har fått til sånn remse under[:)], må bare prøve, så bær over med meg.

kan jo benytte anledningen til å fortelle at jeg begynner å bli kvalm om morningene, og så er jeg ganske oppblåst...ellers så føles det egentlig som om jeg skal få mensen...sånne murringer nederst i magen...men de hadde jeg da jeg ble gravid med lillegull også...så merkelig at det vokser en liten spire der inne!!

håper at alle dere som skal ta test snart får positivt svar!!!

Ja, termindato er jo egentlig bare en pekepinn, ungen kommer når den er klar [:D]. Jeg fødte selv to uker før tiden sist gang, men jeg ble satt i gang da.

GRATULERER så mye [:D]

Satser på litt jubel ifra meg også om ikke så altfor lenge [:D]

Gratulerer så masse til deg! Selv har jeg termin 2.juni hvis denne lille spiren klarer å klamre seg fast. Og er den like sta og egen som sine foreldre, så skal nok det gå bra

Ønsker deg lykke til med graviditeten!

ORIGINAL: prøverepånr2

Gratulerer så mye![:)]
Håper veldig på å komme inn her jeg og[;)]

håper jeg å!!

Gratulerer!!

Gratulerer så masse. Jeg håper også jeg får i juni

ORIGINAL: Grimera

Gratulerer så mye! Utrolig moro! Håper jeg slår følge om noen uker[:)]

Gratulerer med spiren[;)]
Og lykke til fremover.[;)]

Back