JUNI

Septemberbaby19

Andre møte med forumet
Hvilke fordeler ser dere på det å få baby i juni? alt hva det måtte gjelde, både tiden før ankomst, etter og i det kommende livet for og med babyen.

:-)

Her ser vi frem til koselige bursdager ute i fint vær

Jeg er veldig glad for at jeg slipper å være høygravid på vinterstid og selvfølgelig JUNI BARN er best! :D
Er Juni barn selv og nå får jeg mest sannsynlig dele dagen min med den lille spira mi =D

For min del - juni er før sommerferie og sånne ting = lengre permisjon bl .a :D
I tillegg større sjanse for barnehageplass, mulighet for utebursdager, kunne gå høygravid med lette klær, man trenger litt mindre utstyr de første mnd..

I tillegg så er juni fint for meg, for i mai har jeg eksamner og i august starter skolen igjen, så da har jeg litt tid mellom der som jeg kan få fokusere fullt på kun baby <3

Kan bruke utstyr etter første (julibaby). Og sommerbaby kan vi. Haha. Deilig å slippe masse graviditetsvintertøy eller å måtte pakke knøttet inn i ti lag med tøy. ;)

Enkelt med klær til den lille. Slipper masse påkledning.

Slipper å gå høygravid i sommervarmen. Slipper også de største utfordringer med mage og kulde.

Enkelt med trilleturer når det er mye lys og ikke snø.

Fint med ferietid for de fleste, mye familietid.

Hyggelig måned å ha bursdag i. (Og ikke så mange i familien vår søm har bursdag i juni)

God timing ift barnehageopptak i august.

Fin alder på barnet ift skolestart.

Signerer alt som er nevnt! Og så tror jeg at juni er min favorittmåned, sånn helt generelt, jeg blir glad av å tenke på juni.. Vi giftet oss i juni også. God start på foreldretilværelsen med en lang god sommer sammen! :)

Her kan ikke far være hjemme de tre første ukene, så det passer veldig bra at det kommer en fem uker lang sommerferie raskt etter fødsel :)

Deilig å være høygravid på sommeren, slippe å styre med vinterjakke og stor mage!
Pluss at man får kommet seg mer ut og slipper å være livredd for at man ikke har tatt på nok lag med ull i begynnelsen =)

Back
Topp