Aha. Hva har dere gjort på?Lang og slitsom dag. Håper på rolig helg men får se. Hart en fin dag du da?
Joda, ikke så verst.OJ blir stadig bedre form
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aha. Hva har dere gjort på?Lang og slitsom dag. Håper på rolig helg men får se. Hart en fin dag du da?
Haha! Gikk det med både hagesaks og spade. Samboer ga opp, jeg fortsatte og vant. Får ente musklær av å spille PC-spill sa jeg da, det får du av å bære baby i 6 mndEnda godt du vant syns jeg![]()
J kanskjeEgentlig ikke,jeg drikke veldig sjeldent og veldig lite. Kjente det bare nå, solen og lukten sikkert![]()
Ja. Det et detEr det top tjue du må havne på da?
Så bra.Hatt en fin dag og nå en fin kveld
Hvordan gikk det hos tannlegen?
Haha, det har du rett iHaha! Gikk det med både hagesaks og spade. Samboer ga opp, jeg fortsatte og vant. Får ente musklær av å spille PC-spill sa jeg da, det får du av å bære baby i 6 mnd![]()
Ikke det i dag nei. Men må snart komme en fredag hvor vi har det. Savner. Lite taco på sommeren, gjør seg så dårlig på grillenGleder meg til taco nå kjenner jeg. Flere som skal spise/har spist det i kveld?
Gjett om jeg skal ! I hvert fall hele kvelden her.Haha, det har du rett i
Pluss at du kan nå gni det inn hos mannen ei stund![]()
Nam! Kos dere masse, med overnatting og altVi skal på tapas restaurant
Minst.Gjett om jeg skal ! I hvert fall hele kvelden her.
Deilig å få mat servert daVi hadde svigermors pytt i panne![]()
DIdag ble det hjertefiskekaker i brunsaus.![]()
Griller dere hver dag på sommeren ? Vi har ikke grill, men samboer ønsker seg i 30-års gave.Ikke det i dag nei. Men må snart komme en fredag hvor vi har det. Savner. Lite taco på sommeren, gjør seg så dårlig på grillen
JaHjertefiskekaker?
Sånn har vi det også innimellom. Kos med pølser daPølser i brød i full fart før bursdag.
Den er jeg med på!Vi får satse på at hun mente enda lenger nord. Sånn helt nord i Russland![]()