Den blir nok populærSe øte hunden med veske, er til niesen min
Vis vedlegget 184072
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den blir nok populærSe øte hunden med veske, er til niesen min
Vis vedlegget 184072
Klart de gjørApropo prinsesseplutselig kom hun ut i ballerinasko for alle prinsesser danser selvsagt ballett
![]()
Sjekker værmeldingHva gjør dere på?![]()
Ja jeg ogsåKrysser fingre for at du får ny jobb fort![]()
Satser på detDen blir nok populær![]()
HV du skal?Sjekker værmelding
Når skal dere reise?Arrggg!!!
Nå syns jeg virkelig mannen skal komme i gang med sin del av pakkingen
Egentlig på vglistsHV du skal?
Godt flere er enig med henne, jeg virker bare overrasket over alt prinsesser gjørSelvfølgelig gjør det det..
Det er min veldig enig i
Ligger i sofaen og kjenner på at lillebror prøver å bryte seg ut av livmoren tror jegHva gjør dere på?![]()
Det var det! Hadde hvert utrolig populær her og inne hos naboen med litt større jenterSatser på det
Var jo så søt
Kostetbare 35 kr nåDet var det! Hadde hvert utrolig populær her og inne hos naboen med litt større jenter![]()
Jaja, jeg kjøper ikke for jeg måtte da ha delt leilighet med den og ei overivrig jenteKostetbare 35 kr nå
199 til vanlig![]()
Grei som sånn ekstra gave fant jeg utJaja, jeg kjøper ikke for jeg måtte da ha delt leilighet med den og ei overivrig jentemen helt fantastisk pris!
Det er det absoluttGrei som sånn ekstra gave fant jeg ut
Kos degEgentlig på vglists
HahaLigger i sofaen og kjenner på at lillebror prøver å bryte seg ut av livmoren tror jeg![]()
Joda men er ingen avlastning eller hjelp der. De er gamle. Mammas rygg er gått gaiken så hun klarer ikke holde L engang :/ søstra mi skal være her men L er mammadalt deluxe når pappaen ikke er her.Er det ingen besteforeldre i nærheten ?
Ikke kommet enda?Tar det lang tid før den kommer?![]()
Innesko med andre ordSnuppa fikk seg mye glitrende lilla sko igår, og heldigvis er de ikke brukt ute for hun vil ikke ta de avde er vist SÅ fine
![]()