Håper virkelig jeg også. Skal på sykehuset over helgenHåpe du slipper å gå over tiden da![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper virkelig jeg også. Skal på sykehuset over helgenHåpe du slipper å gå over tiden da![]()
Hehe, fint for deg daDet ble det
Hadde dog allerede sagt til mannen at han ikke trengte å gi noe siden jeg allerede hadde overtalt han til å la meg kjøpe et nytt bæresjal. Det var egentlig en tidlig bursdagsgave, men det hadde han "glemt" så gave skulle det bli lell![]()
Det er frekt!Eh ja, klart jeg har![]()
Noen blir bedre etter å.fått barn. Jeg ble ikke det:/Kanskje xD men egentlig glad jeg slapp mensen. Sist jeg hadde ordentlig mens var jeg 16 år og da ble jeg alltid så dårlig at jeg nesten kastet opp eller faktisk gjorde det.. Ikke sikkert det er son lengre, men trengte ikke å finne ut av det![]()
Ja, veldig. Gruet meg til å føde etter sist men nå er jeg "trygg"Og godt er det!![]()
Takk takkVelkommen hjem![]()
Håper de blir fornøydFine gaver det
Er det vel ikkeDet er frekt!![]()
Det blir de nokHåper de blir fornøyd![]()
Så gøy daRandom qoute.. hun ble veldig glad for gaven![]()
Vi har et fantastisk helsevesen! Her hadde nok både jeg og vesla vært borte om ikke vi hadde hatt så gode legerJa, veldig. Gruet meg til å føde etter sist men nå er jeg "trygg"
Hehe, kos deg med eggBle litt fristet av diskusjonen i går, så går og koker meg noen egg til kveldsmat![]()
Åh så kjekt.Den går til Damnark
Samme her, men sjokoladeoverraskelse fra mannen var god hjelp for smilebåndetJepp.....føkk!
Blir så grinete i regnvær![]()
Okei. slutten av juli herVet ikke helt ennå
Lykke tilHåper virkelig jeg også. Skal på sykehuset over helgen
Har begynt jaMen du hadde kjøpt noen?
Helt enig med degVi har et fantastisk helsevesen! Her hadde nok både jeg og vesla vært borte om ikke vi hadde hatt så gode legerGlad for at vi skriver 2016
![]()