Tja jeg hadde nok ikke kjøpt den selvHmmm. Ville du kjøpt den? Den var ganske rimelig nå. Så skal jeg ha burde jeg kjøpe nå :/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tja jeg hadde nok ikke kjøpt den selvHmmm. Ville du kjøpt den? Den var ganske rimelig nå. Så skal jeg ha burde jeg kjøpe nå :/
Er bare ett trappetrinn, men kjipt om hun faller ned hvis jeg er på toalettet, men det er jo lengre ned fra sofaenDet vurderer du best selvVi har en som skjermer for uteskoene
![]()
Det klarer du lettTrenger bare 90 i morgen da
Jeg hadde nok ikke gjort detIngen som har tips råd til mitt problem? Skal/skal ikke
Nja fortsatt ca 1100 til detSnart har du 80.000![]()
Herlig alder det da15 mnd
Litt er bedre enn ingenFlink du er.. tror jeg har ca25![]()
Sovnet greit igjenSå kjipt
Ha ha ha ja jøssStøtt, jeg aldri i verden
Jeg er da en anstendig gammel dame.
Jeg nipper i vinen min, en delikat rød italiener og føler meg meget såret og vonbroten
![]()
Er det i morgen det jaHva skal dere i morgen på st. Hans ?
Yeei, så flink du erYey 150 innlegg mer enn målet i dag
Satser på jeg slipper detNei, det tror ikke jeg heller
Mann og barn?Blir ikke lett siden jeg har med meg to stk![]()
Skulle tro det jaHaha, tidenes fest![]()
Satser på det jaDet klarer du lett![]()
Du har jo passert 150 allerede... men så lenge jeg skravler hver kveld og passer på å ha nok avstand så burde det jo gåJa er vel i grunn det
Takk for detDu og![]()
Ja endelig enbbra skravledsg igjenYeei, så flink du er![]()
Jeg prøver jo på 80 000Du har jo passert 150 allerede... men så lenge jeg skravler hver kveld og passer på å ha nok avstand så burde det jo gå
Er litt der jeg også... hun må jo lære seg at den er der.Tja jeg hadde nok ikke kjøpt den selv