Eliz92
Forumet er livet
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Januar 2017
Februarhjertene2017
Februarbarna 2020
Marsboere 2020
15 mndHvor gammel er barnet/barna?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
15 mndHvor gammel er barnet/barna?
Hmmm. Ville du kjøpt den? Den var ganske rimelig nå. Så skal jeg ha burde jeg kjøpe nå :/Vet ikke
Gjør ikke det neiJeg føler meg ikke som en olding.
Tror heller ikke RonjaR gjør det
Godt når pappa har mulighetHåper detdet var vi og, men hun har godtatt dette
hun er litt baby til tider å skal ligge på fanget osv, men hun har fått lov å sove med pappaen sin og det er han som legger og står opp med henne
![]()
Det kan være lurtMå ha mindre planer tror jeg![]()
Du ogSov godt![]()
Snart har du 80.000Yey 150 innlegg mer enn målet i dag
Flink du er.. tror jeg har ca25Yey 150 innlegg mer enn målet i dag
Støtt, jeg aldri i verdenNei men du og hun kalte henne detmen musemor er jo noen år bak så skjønner hun føler seg støtt
![]()
Ja er vel i grunn detJa, men det er en kveld med effektiv skravling.. har ikke vært så effektiv selv de siste dagene
Hehe..Klart det var det![]()
Det løser seg sikkertDet vet jeg ikke om han hadde, jeg fant det i alle fall i det han kom inn døra så den delen grei.
Men så har dama i banen bare opprettet konto til jentene da, og ikke eldstemann, så vi må ta kontakt med dem igjen. Hun tok visst langhelg,så mannen sier vi får ta det igjen på mandag. Det haster jo for all del ikke, det lar seg gjøre på mandag også
Trenger bare 90 i morgen daGodt jobba![]()
Haha så renovering er ikke en god måte å bli kvitt "problemet"Langt i fra for alltid
Det har så smått startet igjen![]()
Haha den der var morsomStøtt, jeg aldri i verden
Jeg er da en anstendig gammel dame.
Jeg nipper i vinen min, en delikat rød italiener og føler meg meget såret og vonbroten
![]()
Ja ikke santTipp topp tommel opp![]()
Sov godtGod natt![]()
Gammel nok i massevisEr jo ikke så gammelt da![]()
Nei, det tror ikke jeg hellerTror ikke jeg trenger væreedd for å havne utenfor topp ti