Det er jo litt det daCa 200..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er jo litt det daCa 200..
Nei du er nok veldig safeTror ikke jeg trenger væreedd for å havne utenfor topp ti
Sov godtGod natt![]()
Klart det var detTror ikke det var seriøst![]()
Er jo ikke så gammelt daHelt sikkert
Jeg er 40...![]()
Ikke jeg hellerTror ikke jeg trenger væreedd for å havne utenfor topp ti
Jeg satser på det jaNei du er nok veldig safe![]()
Jeg kan vel leke jeg se snurt likevelTror ikke det var seriøst![]()
Nei ikle du hellerIkke jeg heller![]()
Ingen som har tips råd til mitt problem? Skal/skal ikkeEr det dumt av meg og kjøpe en slik http://www.jollyroom.no/babyutstyr/...inder/babydan-flex-xl-(tidligere-flex-5)-hvit bare for den her?Vis vedlegget 183833
Er det da jeg skal si jeg er 41...Er jo ikke så gammelt da![]()
Håper dere får det i ordenFant den. En ikke helt ventet plass, men jeg fant den.
Da er det bare det at... i stedet for opprettelse av meg som kunde uten konto (bare for p kunne disponere ungenes konti) og så opprettelse av kunde samt sparekonto på hver av de tre ungene, har jeg fått til signering TO av opprettelse av meg som kunde og opprettelse av kundeforhold samt sparekonto for jentene, men ikke min sønn. Mannen skal se på hva han har fått når han har dusja etter trening, men trolig får han ta en telefon til henne i morgen (Han HAR et kundeforhold i denne banken og har dessuten snakket med henne på telefon før) evt får vi ta turen ut dit i morgen. For det var jo meningen å få konto til alle tre.
Vet ikkeIngen som har tips råd til mitt problem? Skal/skal ikke
Så kjiptBle ikke noe
Minstemann våknet...
Skal tenke på detDu må være optimist![]()
Nei men du og hun kalte henne detJeg som sa det
Jeg er ikke 40
Jeg er ikke 40
Har du hørt sånt tull?!Er 40-åringer oldiser nå![]()
Jeg er ikke 40