Må vel ta en runde snartJa ikke sant
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Må vel ta en runde snartJa ikke sant
Får ta en titt daSom sagt, ikke heng deg opp i plottet.
Det er replikkene, holdningen, den er på en måte "intelligent" latterlig
Han er selvgod/egosentrisk. Men fasinert over politikvinnen for hans krefter på jorden funker ikke på henne og hun er den eneste som gjør han sårbar. Bare morro hele fyren...Han har tatt seg et lite besøk på jorden og hjelper en politikvinne...
Høres het vanlig, kjedelig ut, ja.. Men den karakteren, den er ubetalelig..
De som kalte sef detEr 40-åringer oldiser nå![]()
Sov godtGod natt![]()
Nr 8Hvor er du?
Kjedelig med slike tingVurderer å avvente til mannen er tilbake fra trening, han har jo allerede lett huset rundt etter hundens medisiner (som viste seg å være der jeg trodde, men han hadde sjekket uten å ha funnet den der) så han kan jo ha sett dem. Dog neppe, han så etter en pose fra apoteket.
Jeg får vel bare lete videre. Evt prøve å huske
Du får gjøre detMå vel ta en runde snart![]()
Jeg føler meg ikke som en olding.De som kalte sef detmen i forhold til barn og son så ville jo 50 sikkert vært mye
![]()
Her blir det bål og familiekosHva skal dere i morgen på st. Hans ?
Nyte søvnen før det blir mye oppvåkning igjen xDAllerede
Sov godt
Haha, tidenes festVeldig! Vi har noen tanter og onkler inni der også![]()
Langt ned til beste?Nr 8
Sov godtGod natt![]()
Uansett kjiptden følelsen når skattepengene går med på å betale regninger... -jaja. vi har da smør på brødet og det er i grunn ikke synd på oss i det hele tatt.
Jeg som sa detDe som kalte sef detmen i forhold til barn og son så ville jo 50 sikkert vært mye
Sov godt![]()
Så koselig med besøkSvogeren min kom innom en tur, alltid hyggelig med besøk av han![]()
dere får kose dere, hva enn som skjerVet ikke ennå
Så koseligHer blir det bål og familiekos
Det må duNei! Gruer meg til imorgen!![]()
Må ta og løpe igjennom alle stedene vi skal til![]()
Stor sett det vanlige herSkjedd noe spennende her inne i dag?