Juni - skravletråden

Huff sånt er aldri morsomt og forhåpentligvis er det en kort periode! For har ikke alltid hvert sånn i bilsete dere har?
Han har gått fra å hylgrine idet vi begynner å kjøre og til vi er fremme til å kunne være med på biltur uten hyling hele turen til å hyle når vi setter han inn men roer seg kjapt

Fortsatt gravid :p
Alt er bra med dere?
Håper du føder snart :) her ble jeg overrasket trodde jeg måtte gå en stund med vonde rier. Alt er bra med oss :D koser oss ❤️ tenk at han endelig er her og i morgen er snusket til mamma en uke ❤️ har ikke fått vært ute å trillet enda, men bbhugme puta er gull ved amming :D

Håper du føder snart :) her ble jeg overrasket trodde jeg måtte gå en stund med vonde rier. Alt er bra med oss :D koser oss ❤️ tenk at han endelig er her og i morgen er snusket til mamma en uke ❤️ har ikke fått vært ute å trillet enda, men bbhugme puta er gull ved amming :D
Håper jeg også ;)
Dere får nok trillet tidsnok bare nyte:)
Hvordan er det med N, er hun sjalu?

Håper jeg også ;)
Dere får nok trillet tidsnok bare nyte:)
Hvordan er det med N, er hun sjalu?
Ja vi får det :D hun er faktisk veldig snill :D koser han og roper på meg når han gråter på mannen for mat <3 sjalusien kommer nok etter hvert, men hun koser med mannen når hun ikke kan kose meg :)

Back
Topp