Det er jo kjekt, for da er det jo bestandig ryddigGjør det automatisk jeg, vet ikke hvorfor men må bare gjøre det![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er jo kjekt, for da er det jo bestandig ryddigGjør det automatisk jeg, vet ikke hvorfor men må bare gjøre det![]()
Har dere noen åpne bhg i området da?Sitter ennå og funderer på hva vi kan finne på slik at mini får ut litt energi. Er helt tom for ideer for tiden på ting som jeg også klarer og orker å gjøre.
Ja de er greie å haLurer på hvor jeg la bilnøkkelen:-/
Kan ikke sove bort hele dagen daHehe og du likevel kunne bare sove videre![]()
Ja det er morroJippi! Gratulere ❤
Godt det da, her er det litt kjøligUte å triller med minivarmt i dag
![]()
Nesten ihvertfall, har to som er flinke til å roteDet er jo kjekt, for da er det jo bestandig ryddig![]()
Da er det bare å kose segDa er vi ferdig med trillingen og mini er våken. Hva gjør dere?
Var 12 tidligere nå som sola kom frem er vi kommet opp i 16 i skyggen... 1. Gangen i år det rr så varmtGodt det da, her er det litt kjølig![]()
Det er deilig det også... ja nå skal vi kose oss til storesøster skal hentesDa er det bare å kose seg
Gjør utrolig lite her![]()
Samme her... så tror jeg har gitt opp håoet om å få det ryddigNesten ihvertfall, har to som er flinke til å rote![]()
Skjønner jo den. Hadde vi bodd lengre unna ville det vært mindre på oss også.Vi bor jo på den siden av landet som ikke har grense mot annet enn havet. Vi bor på Vestlandet. Men har bare ikke vært på tur den veien egentlig. Vi har stort sett besøkt familie på ferie, egentlig.
Liker heldigvis den hun har fått smake her også.Hun liker den i alle fall. Grei start det.
Ja,det hjelper påGreit med litt søvn da![]()
Oi ja da må dere nyte det selvom det ikke er så varmt daVar 12 tidligere nå som sola kom frem er vi kommet opp i 16 i skyggen... 1. Gangen i år det rr så varmt
Viktig detDet er deilig det også... ja nå skal vi kose oss til storesøster skal hentes
Snuppa begynner å bli flink til å rydde men må mase ganske mye! Og mannen sitt rot havner i senga på hans sideSamme her... så tror jeg har gitt opp håoet om å få det ryddig
Har kanskje noe med det jaHadde vi enda hatt et lite førstehjelpsskrin! Men sånn går det når man jobber på et apotek tror jeg![]()