Haha, selvsagt har dere detNei, på vestlandet har vi nok vann!enn du?
Her i Vestfold mangler vi vann
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, selvsagt har dere detNei, på vestlandet har vi nok vann!enn du?
Hvordan gjør dere det? Vannmåler på husene?Haha, selvsagt har dere det
Her i Vestfold mangler vi vann![]()
Jo så klart er det fullt lovJa er det ikke det? Så får knekkebrødet vente til i morra![]()
TakkGod sykletur![]()
JA, må jo leveJo så klart er det fullt lovLov å unne seg noe godt og litt mindre sunt av og til
![]()
Det har du all grunn tilTusen takk
Er ganske fornøyd selv
Sov godtDa skal jeg prøve på litt søvn. God natt![]()
Ja hender det her ogsåHvert litt kaotisk her plutselig pga middag osv så måtte ordne etter det![]()
Det er veldig koselig..Vi har også slike runder på mitt terminforum, juni 2012holdt på med det i 4 år faktisk!
Helt sant!JA, må jo leve![]()
Jo, takkSprek du er
Bor du i skogen?
Oj! Dine var mer delikate enn mine!Jepp![]()
![]()
Oj!!Jo, takk
Nei, men rett ved. I alle fall hos mamma og dem, rådyrene er rett utafor morgen og kveld.
På tur med hunden i ettermiddag stod det plutselig en rådyrbukk 5 m fra oss. Bikkja ble ganske ivrig da ja(var i bånd)
Er det. Vi har også en del allergi medisin, medisin mot halsbrann og mye annetHar det liggende her også. Er som oftest på kveldstid man får bruk for det og da er det lite åpent.
På bildet ser det utrolig lekkert utOj! Dine var mer delikate enn mine!![]()
Ja og hva skulle jeg gjort da?Kunne blitt kjedelig![]()
Vet jo det, men nå skal jeg jo bare være hjemmeJammen det er ikke bra for bekkenet
Jeg vet faktisk ikke. Denne stod å kikket på oss noen sekunder før den gikk rolig lengre inn i skogen.Oj!!Så artig! Men er ikke bukkene farlige på denne tiden når de har kalver å passe på?