Og det kan vi ikke ha noe av!!Yes, akkurat sånn![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Og det kan vi ikke ha noe av!!Yes, akkurat sånn![]()
Jøss, dere tar den helt ut i kveld?Alltid! Fikk ost på også![]()
Flink du erSnart kommet meg til enden selv![]()
Her har minstemann så store tenner at han plages med en helt til neste begynner... har vært sånn siden februar, så her har jeg nedtelling til alle tennene er på plass!Det håper jeg også![]()
Har det liggende her også. Er som oftest på kveldstid man får bruk for det og da er det lite åpent.Ihvertfall ting som paracet og ibux![]()
Da er det lov å håpeHun er 3 år![]()
Er jo sommerJøss, dere tar den helt ut i kveld?![]()
Kunne blitt kjedeligHuff å evakuere pga den miksen vil jeg helst unngå![]()
Bare rett over gangveienIkke lange veien da![]()
Så nå jeg bare gjøre det likevel.Jeg vet, alltid flere innlegg![]()
Jammen det er ikke bra for bekkenetMen om jeg ikke gjør det må jeg vente til fredag og det greier jeg ikke!![]()
Det klarer du vel. Hvis ikke har de vel rullestol til utlånBare rett over gangveien![]()
Nei,det er jeg sterkt uenig i!Haha typisk, saftis er best da!![]()
Dere har kanskje ikke vanningsrestriksjoner?Nja... Har jo vannspreder, så hadde vært helt i orden med sol også![]()
Huff da, hørtes slitsomt ut:/Her har minstemann så store tenner at han plages med en helt til neste begynner... har vært sånn siden februar, så her har jeg nedtelling til alle tennene er på plass!![]()
Tror jeg går for rullestolenDet klarer du vel. Hvis ikke har de vel rullestol til utlån![]()
![]()
Nei det er slitsomtOg det kan vi ikke ha noe av!!
Ja, det er detDa er det lov å håpe![]()
Det er braSatser på at det går braSkal være forsiktig med hva jeg spiser sånn at jeg ikke spiser mye feit mat
![]()
Sikkert ikke dumtTror jeg går for rullestolen![]()