Har man egg i hus har man alltid noe å spise om man er fysen på noe.Egg er virkelig på agendaen på tråden nå ja![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har man egg i hus har man alltid noe å spise om man er fysen på noe.Egg er virkelig på agendaen på tråden nå ja![]()
Ja noen ganger har man mer enn nok med å bare svareJa virkelig!Prøver å holde følge, men får mer enn nok med å svare på mine egne varsler!
![]()
Det blir det jaJa var det også da, blir jo gjerne sånn, spesielt på sommeren med litt eldre barn![]()
Ja det hadde det... men kan ikke styre de så mye :/Nettopp, utrolig kjedelig egentlig!
Hadde jo hvert fint å slippe de tankene!
Det har du rett iHar man egg i hus har man alltid noe å spise om man er fysen på noe.
Hehe, nå tenkte jeg på vanlig pålegg da som skinke, kyllingpålegg osvHøres nydelig ut! Men tror du ikke mannen står og steker egg???![]()
Jeg har jo ikke strømGjør det![]()
Storesøster har feber og lillesøster har tenner på vei. Våkner stadig til :/Hvorfor det?![]()
Skjønte jo det når jeg kom inn hitKan ikke gjøre slikt nå!![]()
Joda bare bittelittHaha dere har ikke bare skravlet litt da![]()
Når pleier du å gå til loppekassa?Samme her![]()
Triveligere detDet ble slik. Havna på chattekjøret innpå her.......![]()
Så bra daJa, det var ikke så mye hun spiste, men hun likte det
Ja er detvOkei, den er jo litt spesiell.
Men når ellers skal jeg gjøre detEr ikke riktig tid å gjøre husarbeid på![]()
Det skjønner jegEr vel litt over en time unna. Sjelden vi er der da
Har lyst til å prøve litt oftere for å få tak på litt mer![]()
God bedring til barnaStoresøster med feber og lillesøster med tann på vei. Spent på hvor mye søvn det blir på oss:/
Blir litt sånn ja.....Ja noen ganger har man mer enn nok med å bare svare![]()
Har hatt den kun ved et par anledninger tidligereDet kan det jo være
Huff da, har du paracet tilgjengelig da?Ei som får tenner og ei med feber. Våknet flere ganger allerede![]()