Haha, nedtur!Og her satt jeg og venta på greys..... Ingen greys i kveld????fotball???
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, nedtur!Og her satt jeg og venta på greys..... Ingen greys i kveld????fotball???
![]()
Får finne på noeSkjønner ikke helt hva jeg skal gjøre på dagen jeg![]()
Gjør dessverre det. Synd det ikke er bedre utvalg.Det begrenser utvalget veldig
La den ligge duHar forresten gulvet dekket av briotogbane.... skal den få ligge mon tro?
Høres nydelig ut! Men tror du ikke mannen står og steker egg???Nystekte baguetter med noe godt pålegg![]()
He he kanskje det jaHer kom mannen hjem, og spurte om jeg ville ha egg til kveldsmat! Telepati???![]()
Egg kan brukes til så mangtKan jeg tenke meg
Har masse egg, så vi får se. Liker godt eggerøre også![]()
Mulig han leste her inne på vei hjemHer kom mannen hjem, og spurte om jeg ville ha egg til kveldsmat! Telepati???![]()
Nettopp, utrolig kjedelig egentlig!Ja... er på en måte bare tankene som setter segg
Samme herDa sover jeg søtt![]()
Da slipper man gå leiEgg kan brukes til så mangt
Hvorfor det?Ser ut som det blir en lang natt her..
Ja virkelig!!!Haha, nedtur!![]()
Hvilken dato er termin?Gjerne det![]()
Ja veldig koselig... har kjøpt litt småting sammen med deSlike runder er så koselig![]()
Haha dere har ikke bare skravlet litt daMå jo skravle litt
Ja så det er vanskelig å passe seg egentlig for man vet aldri hva som blir for mye eller for feit mat egentlig. En dag kan jeg fint spise mye og feit mat uten å få smerteanfall, men hvis jeg gjør det samme en dag uken etterpå så plutselig kan jeg få smerteanfall.. Veldig kjedelig og irriterende! Skal jo også til Spania om 3 uker å der er det jo vanskelig å unngå feit mat, men skal pakke med meg voltaren og paralgin forte sånn at jeg kanskje kan redde dagene med det..Huff![]()
Det ha jegHar du barn?
Okei, den er jo litt spesiell.Orange is the..
Det ble slik. Havna på chattekjøret innpå her.......La den ligge du![]()