Hvem av dem da?Nei i grunn ikke
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvem av dem da?Nei i grunn ikke
Sover hin ikke?Nå sitter jeg å stryker 4 åringen på ryggen
HeisannTror jeg prøver å henge meg på denne trådenStår til? Her regner det, så sitter inne og ser på nada på TV
![]()
Alle får lyst på når noen prater om detEgg er virkelig på agendaen på tråden nå ja![]()
Jeg er vel nr 4 på listen. Men jeg håper jo litt på å bli igangsatt neste ukeHihi, det skjønner jeg![]()
![]()
Det vst virkelig detJa den var nok godt![]()
Sprek du erUt å sykle en tur med hunden nå. Tør ikke å ha henne løs nå med alle rådyrene i skogen![]()
Ja, det er det helt klart.Er det bedre utvalg i Sverige enn i Norge kanskje?
å ja sånn å forståFordi de irriterer meg grenseløst![]()
Pleier du å lage selv?Mine eldste har likt grøt, i varierende grad og tidvis smaksatt med fruktmos, vi får se hva denne synes etterhvert
Siste var 19.40 ca. Så neste blir ca 23.40Blir det nå snart?![]()
Jeg sov jo bare sånn en liten time. Og natta som var max 3-4 timer fordelt på litt da jeg la henne, et kvarter mens mannen holdt henne opptatt og et par timer når han gikk opp med henne, også smådubbet jeg litt mens jeg ammet de første timene.... Så ingen fareFår du sove til natta da?
Ja, regn er kjipt på sommeren :/ men må vel tilHeisann
Kjipt vær da! Her er det sol om dagen![]()
Bare hyggelig detTakker!![]()
Det gjør jegDa vet du hva du kan servere meg til frokost når jeg kommer![]()
Får håpe det starter av seg selv før den tid daJeg er vel nr 4 på listen. Men jeg håper jo litt på å bli igangsatt neste uke
Uff, hva har skjedd?Godt jeg ble hjemme, ble legevakta med lillemor isteden
Da sover jeg søttSiste var 19.40 ca. Så neste blir ca 23.40
Gratulerer!Er visst det!
Testa positivt 10 dpo, men har hørt og lest mye om kjemisk graviditet, så har ikke helt turt å kjenne på det....Har testa positivt hver dag, fram til i dag ,og sterkere streker.......I dag tok jeg en ClearBlue test, og denne gav positivt utslag direkte....
Så nå tør jeg å håpe litt...Er 13 dpo i dag.......Så ER gravid...og håper jeg får lov til å fortsette å være det![]()