Det gjør jeg ogsåDa håper jeg Spania vinner![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det gjør jeg ogsåDa håper jeg Spania vinner![]()
Inne så er vi ferdig. Eller mangler et skap her og der også få pakket ut av eskene og litt elektro , men det skjønner jeg meg ikke påDet er jo hyggelig. Er huset blitt helt ferdig da?
Godt det daJa det er sant. MJ sovnet med en gang i dag hun som ikke har villet sove i det siste
JaGøy med pakke
Sp koselig du vil henge herTror jeg prøver å henge meg på denne trådenStår til? Her regner det, så sitter inne og ser på nada på TV
![]()
Ja men kjedelig å venteGøy å vinne![]()
Håper virkelig ikke jeg hellerFår håpe hun ikke har det
Håper det går raskt overDet er mulig
Det er veldig deilig. Kjøpte ett med dusjkabinett.. måtte ha sprutsone til hun på snart 4Høres herlig ut med ett bad. Skulle virkelig ønske vi også hadde badekar
![]()
Da får vi ta kveld samtidigJeg burde sovet
Skjønner jeg godt..Ja er det, men skal operere uansett, nekter å gå med smerter hele tiden..
Hei og velkommen hitTror jeg prøver å henge meg på denne trådenStår til? Her regner det, så sitter inne og ser på nada på TV
![]()
God sykleturUt å sykle en tur med hunden nå. Tør ikke å ha henne løs nå med alle rådyrene i skogen![]()
Fryktelig. Det er Åå tungt når hun ikke vil soveGodt det da
Satser på her er triveligere å være enn foran tv`nSp koselig du vil henge her
Ja,,det er sant menJa men kjedelig å vente![]()
Gått i ett i hele dag..Ja, sånt kan ta på det![]()
Huff da... bedre lykke neste gangRakk aldri det, ho våkna.
God sykkelturUt å sykle en tur med hunden nå. Tør ikke å ha henne løs nå med alle rådyrene i skogen![]()
Gjorde jeg ogsåJafikk i grunn pakker i posten i dag også xD