Gøy å vinneVant litt hudpleie produkter![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gøy å vinneVant litt hudpleie produkter![]()
Ja blir detOoh... spennende![]()
Noen av de så tenker jegAhhmen de kommer vel opp og hilser på baby hvis ikke?
Jada er fint det men blir litt sliten av å være ute hele dagenDa er det vel enda bedre å være på jobb![]()
Greit å vite før en operasjonSikkert sånn som inneholder mye fett osv. ikke helt sikker så skal ikke uttale meg om noe jeg ikke er helt sikker påMå nesten høre med lege om det da for å få et skikkelig svar på det
![]()
Puten som har fått seg et trykk daNei er ikke det
Spania nåHvem heier du på da?
For kb jaNå er det sommerferie![]()
Selv om jeg skulle ha strikketJa jo er vel det
Det er jo hyggelig. Er huset blitt helt ferdig da?Noen av de så tenker jeg
Hvorfor ikke?Ikke annet valg![]()
Da håper jeg Spania vinnerSpania nå![]()
Ja det er sant. MJ sovnet med en gang i dag hun som ikke har villet sove i det sisteJada er fint det men blir litt sliten av å være ute hele dagen
Får håpe hun ikke har detHåper det. MJ har veldig lyst til å på hytten og vi ønsker å opprettholde normale tilstander for henne. Men det skjer ikke om denne jenta har kolikk som storesøster..
Det er muligPuten som har fått seg et trykk da![]()
Ja, sånt kan ta på detHjemme fra avslutning , jeg er sliten
Jeg burde sovetSelv om jeg skulle ha strikket
Ja er det, men skal operere uansett, nekter å gå med smerter hele tiden..Greit å vite før en operasjon![]()
Har det bra her... venter på at mini skal sove... styrer fælt for tiden med leggingFarlig å være tre timer vekk fra denne tråden. Har alle det bra?